fresja Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg har vært medlem noen år. Har ikke lenger migrene (men den kan jo komme tilbake...). Det er ok. Vi får et medlemsblad av og til. Der står det om diverse medisin,behandlingsmåter, trygderettigheter og mye annet. Migreneforbundet står også bak "Hodepinedagen", da er det arrangement i mange større byer (jeg har ikke vært til stede). Kontingenten er så lav, at det er bare å melde seg inn! 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg har vært medlem noen år. Har ikke lenger migrene (men den kan jo komme tilbake...). Det er ok. Vi får et medlemsblad av og til. Der står det om diverse medisin,behandlingsmåter, trygderettigheter og mye annet. Migreneforbundet står også bak "Hodepinedagen", da er det arrangement i mange større byer (jeg har ikke vært til stede). Kontingenten er så lav, at det er bare å melde seg inn! Ga dem nettopp adressen min... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.