Gå til innhold

Damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med Svennis som gjør at eggstokkene deres begynner å galoppere? For meg er det uforståelig.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• KaVa

5

• musikeren

3

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For meg også. Forbanna dritt - raymond gikk ut igjen. Så ikke på dette programmet engang, var bare oppe og registrerte at mitt favorittprogram var gått ut.

Hvem i heite hule har interesse av hva den gamle fotballidioten gjør, eller hva sekretærbarta mener om saken.

Alltid, alltid skal raymond gå ut.

Gjest tror nå jeg da
Skrevet

Fatter det ikke! Tror de holder ham for narr, jeg - utnytter ham. De får ham til å tro at han er verdens åttende vidunder og DEN uimotståelige elskeren, og så er de bare ute etter penger. Går til pressen og tjener seg rike. Enkelte halvgamlinger kan jeg forstå at jenter kan falle for (f.eks. Sean Connery), men ikke Svennis.

Skrevet

Kæm e det?

Er det ikke han der svensken som er trener for det engelske fotball-landslaget tro?

Ikke skjønner jeg hva de ser i ham. Men så er jo tankene mine et helt annet sted da... ;o) *Sukker henført*

Skrevet

Makt er sexy. Ikke noe mystisk.

Makt? Hvor mye "makt" har en fotballtrener?

Skrevet

Er det ikke han der svensken som er trener for det engelske fotball-landslaget tro?

Ikke skjønner jeg hva de ser i ham. Men så er jo tankene mine et helt annet sted da... ;o) *Sukker henført*

åja . SPORT? - i don't know NOTHING! :)

Skrevet

Makt? Hvor mye "makt" har en fotballtrener?

Selv jeg har fått med meg at fotball er STORT, alvorlig og involverer mange, mange, mange penger i England.

Skrevet

åja . SPORT? - i don't know NOTHING! :)

I know nothing - I come from Barcelona.

Skrevet

TOTALT uforståelig!

Gammel, tynnhåret/gråhåret gubbe - ikke noe å se på, i alle fall. Og i tillegg svenske :-)

Får ikke hormonene MINE i sving i alle fall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han har piercing i pikken. En lite kjent men logisk forklaring på hans ekstreme dametekke.

Skrevet

Nei, ikke vet jeg. Noe må det nok være. han er kanskje enormt snill ;-)

Skrevet

"Ikke skjønner jeg hva de ser i ham. Men så er jo tankene mine et helt annet sted da... ;o) *Sukker henført*"

Å, er du forelsket?;o)

Skrevet

"Ikke skjønner jeg hva de ser i ham. Men så er jo tankene mine et helt annet sted da... ;o) *Sukker henført*"

Å, er du forelsket?;o)

Gjett om! Offeret befinner seg 1600 km unna, er gift og vet ikke om at hjertet mitt banker for ham... Kanskje like greit. :o)

Skrevet

Han har piercing i pikken. En lite kjent men logisk forklaring på hans ekstreme dametekke.

Æsj! Tror ikke jeg hadde tort å ligge med en fyr med piercing i pikken. Tenk om den faller av der inne da? Eller spretter opp og lager skrubbsår?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Æsj! Tror ikke jeg hadde tort å ligge med en fyr med piercing i pikken. Tenk om den faller av der inne da? Eller spretter opp og lager skrubbsår?

Jeg tror faren for det er enorm. Etter hva jeg hører rykter om har Svennis ødelagt en del kvinner på den måten der! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...