musikeren Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Hva er det med Svennis som gjør at eggstokkene deres begynner å galoppere? For meg er det uforståelig. 0 Siter
shandy Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 For meg også. Forbanna dritt - raymond gikk ut igjen. Så ikke på dette programmet engang, var bare oppe og registrerte at mitt favorittprogram var gått ut. Hvem i heite hule har interesse av hva den gamle fotballidioten gjør, eller hva sekretærbarta mener om saken. Alltid, alltid skal raymond gå ut. 0 Siter
Gjest tror nå jeg da Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Fatter det ikke! Tror de holder ham for narr, jeg - utnytter ham. De får ham til å tro at han er verdens åttende vidunder og DEN uimotståelige elskeren, og så er de bare ute etter penger. Går til pressen og tjener seg rike. Enkelte halvgamlinger kan jeg forstå at jenter kan falle for (f.eks. Sean Connery), men ikke Svennis. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Kæm e det? Er det ikke han der svensken som er trener for det engelske fotball-landslaget tro? Ikke skjønner jeg hva de ser i ham. Men så er jo tankene mine et helt annet sted da... ;o) *Sukker henført* 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Makt er sexy. Ikke noe mystisk. Makt? Hvor mye "makt" har en fotballtrener? 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Er det ikke han der svensken som er trener for det engelske fotball-landslaget tro? Ikke skjønner jeg hva de ser i ham. Men så er jo tankene mine et helt annet sted da... ;o) *Sukker henført* åja . SPORT? - i don't know NOTHING! 0 Siter
favn Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Makt? Hvor mye "makt" har en fotballtrener? Selv jeg har fått med meg at fotball er STORT, alvorlig og involverer mange, mange, mange penger i England. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 åja . SPORT? - i don't know NOTHING! I know nothing - I come from Barcelona. 0 Siter
KaVa Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 TOTALT uforståelig! Gammel, tynnhåret/gråhåret gubbe - ikke noe å se på, i alle fall. Og i tillegg svenske :-) Får ikke hormonene MINE i sving i alle fall. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Han har piercing i pikken. En lite kjent men logisk forklaring på hans ekstreme dametekke. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Nei, ikke vet jeg. Noe må det nok være. han er kanskje enormt snill ;-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Er det ikke han der svensken som er trener for det engelske fotball-landslaget tro? Ikke skjønner jeg hva de ser i ham. Men så er jo tankene mine et helt annet sted da... ;o) *Sukker henført* "Ikke skjønner jeg hva de ser i ham. Men så er jo tankene mine et helt annet sted da... ;o) *Sukker henført*" Å, er du forelsket?;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 "Ikke skjønner jeg hva de ser i ham. Men så er jo tankene mine et helt annet sted da... ;o) *Sukker henført*" Å, er du forelsket?;o) Gjett om! Offeret befinner seg 1600 km unna, er gift og vet ikke om at hjertet mitt banker for ham... Kanskje like greit. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Han har piercing i pikken. En lite kjent men logisk forklaring på hans ekstreme dametekke. Æsj! Tror ikke jeg hadde tort å ligge med en fyr med piercing i pikken. Tenk om den faller av der inne da? Eller spretter opp og lager skrubbsår? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Æsj! Tror ikke jeg hadde tort å ligge med en fyr med piercing i pikken. Tenk om den faller av der inne da? Eller spretter opp og lager skrubbsår? Jeg tror faren for det er enorm. Etter hva jeg hører rykter om har Svennis ødelagt en del kvinner på den måten der! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.