Gå til innhold

Damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj! Tror ikke jeg hadde tort å ligge med en fyr med piercing i pikken. Tenk om den faller av der inne da? Eller spretter opp og lager skrubbsår?

Enig med Lillemus. Piercing i penis er skikkelig turn off!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• KaVa

5

• musikeren

3

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er lett å tenke seg: playboyen tjener 50 mill i året.

Damer er minst like glad i penger som i mannfolk.

Skrevet

Rettelse: ENKELTE damer er nok det, ja.

Skrevet

Jeg tror det må være noe med lukten, for jeg har ikke klart å oppdaget noe ved å SE ham på TV/aviser ihvertfall.

Skrevet

Noen kanskje. :o)

Selv er jeg hoppende nyforelsket (se - der fikk jeg sagt det igjen!), men har ikke snøre på hva slags lønn eller formue fyren har! Bryr meg overhode ikke, men det er klart det er en fordel om fyren har litt oversikt over økonomien sin og klarer å betale regningene sine.

Skrevet

Damer er minst like glad i penger som mannfolk er, mener du vel.. ;-)

Skrevet

Selv er jeg hoppende nyforelsket (se - der fikk jeg sagt det igjen!), men har ikke snøre på hva slags lønn eller formue fyren har! Bryr meg overhode ikke, men det er klart det er en fordel om fyren har litt oversikt over økonomien sin og klarer å betale regningene sine.

Absolutt en fordel da, med litt økonomisk oversikt og at man har så man klarer seg!

Ellers er det bare å nyte forelskelsen, det gjør jeg om dagen - og det er sååå deilig!!!

Skrevet

Det er som i så mange andre tilfeller mengden av penger, makt og berømmelse.

Svært mange eggstokker begynner å vibrere av en slik kombinasjon.....

Skrevet

Hvem i allverden er Svennis? Så i et av svarene at han er svensk/engelsk, men det sier ikke meg noe.

Skrevet

Hvem i allverden er Svennis? Så i et av svarene at han er svensk/engelsk, men det sier ikke meg noe.

Han leder det engelske landslaget i fotball. Og en kvinneforfører, tydeligvis!

Skrevet

svensken som er landslagstrener for engelske fotballlandslaget.

Skrevet

Makt er sexy. Ikke noe mystisk.

Hva med dyrisk rå kraft, som jeg representerer?

Skrevet

Er det så enkelt? I det minste er det en logisk forklaring. Men makan til grunne damer da...

Skrevet

Han leder det engelske landslaget i fotball. Og en kvinneforfører, tydeligvis!

Ja, stemmer. Jeg så jo flere innslag om han i Dagsrevyen i sommer. Det var vel ingen grunn til å gi han sparken, fordi han hadde forhold til en dame i styret? Og så vidt jeg husker, får han fortsette som trener.

Skrevet

Ja, stemmer. Jeg så jo flere innslag om han i Dagsrevyen i sommer. Det var vel ingen grunn til å gi han sparken, fordi han hadde forhold til en dame i styret? Og så vidt jeg husker, får han fortsette som trener.

Nei, jeg har aldri helt skjønt den koblinga der heller. Så lenge de ikke har sex på offentlig sted i arbeidstiden, har vel ingen andre noe med sexlivet til folk?

Skrevet

Hva med dyrisk rå kraft, som jeg representerer?

Med måte. En attraktiv mann er også bærer av noe feminint (eller hva jeg nå skal kalle det). Stereotypisk maskulinitet er ikke tiltrekkende, synes

Skrevet

Hei.

Er du blitt forelsket i en ny en eller er det han som dessverre er gift?

Skrevet

Gjett om! Offeret befinner seg 1600 km unna, er gift og vet ikke om at hjertet mitt banker for ham... Kanskje like greit. :o)

Å, det var godt å høre. Har du truffet ham? Huff, nå er jeg vel litt for nysgjerig ;-)

Skrevet

Det må være svengelsken hans....

*flirer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...