Gjest Godzilla vs Predator Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg lurer på en ting: en kompis av meg er så flau over sin stemme som han føler at er meget stygg. Den er så tykk og han har hørt seg selv på bånd og likte det ikke. Hva slags råd kan jeg gi han? Er det noen menn her som har hår på ryggen? Hvordan overlever dere stranda? Eller går dere aldri dit? Er dere flaue over dette og hemmer det dere? 0 Siter
Gjest hei hvor det går sann Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Ang. stemmen, be ham ta kontakt med Fedon Lindberg eller Grete Rohde. Jeg har hår på ryggen, men overlevde desverre ikke mitt besøk på stranda. 0 Siter
Gjest Godzilla vs Predator Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Ang. stemmen, be ham ta kontakt med Fedon Lindberg eller Grete Rohde. Jeg har hår på ryggen, men overlevde desverre ikke mitt besøk på stranda. Hva kan de hjelpe han med? Han er ikke feit eller overvektig. 0 Siter
Gjest hei hvor det går sann Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hva kan de hjelpe han med? Han er ikke feit eller overvektig. Nei, men stemmen var tykk, skrev du. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg har ikke møtt noen som liker å høre sin egen stemme på bånd, hvis det er noen trøst. Ang. hår på ryggen - hvorfor skulle man ikke overleve på stranda med hår på ryggen? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 hår på bein og armer og bryst er flott. Hår på ryggen er kanskje pga slektskapet vårt med apene, men i USA har jeg sett at det er veldig veldig vanlig, spesielt på badestrender faktisk! Og hår er mye bedre enn hårfjerning på gutter og menn. Det er mange som elsker hår, det er unektellig maskulint. (Grøss og gru om det hadde vært pels på ryggen til oss damer- jeg hadde iallfall følt meg som en heks.) Men det er fascinerende på menn - håper jeg får se ham på stranda! 0 Siter
Prozak Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 hår på bein og armer og bryst er flott. Hår på ryggen er kanskje pga slektskapet vårt med apene, men i USA har jeg sett at det er veldig veldig vanlig, spesielt på badestrender faktisk! Og hår er mye bedre enn hårfjerning på gutter og menn. Det er mange som elsker hår, det er unektellig maskulint. (Grøss og gru om det hadde vært pels på ryggen til oss damer- jeg hadde iallfall følt meg som en heks.) Men det er fascinerende på menn - håper jeg får se ham på stranda! "(Grøss og gru om det hadde vært pels på ryggen til oss damer- jeg hadde iallfall følt meg som en heks.)" Det hadde du nok ikke. Hadde det vært vanlig, så hadde det vært vanlig :-) ".............................." 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 "(Grøss og gru om det hadde vært pels på ryggen til oss damer- jeg hadde iallfall følt meg som en heks.)" Det hadde du nok ikke. Hadde det vært vanlig, så hadde det vært vanlig :-) ".............................." ja men hvis det ikke var vanlig - bare sjeldent! 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Nei, men stemmen var tykk, skrev du. Ha ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.