Gå til innhold

Bass steme? Uønskede hår?

Anbefalte innlegg

Gjest Godzilla vs Predator
Skrevet

Jeg lurer på en ting:

en kompis av meg er så flau over sin stemme som han føler at er meget stygg. Den er så tykk og han har hørt seg selv på bånd og likte det ikke. Hva slags råd kan jeg gi han?

Er det noen menn her som har hår på ryggen? Hvordan overlever dere stranda? Eller går dere aldri dit? Er dere flaue over dette og hemmer det dere?

Gjest hei hvor det går sann
Skrevet

Ang. stemmen, be ham ta kontakt med Fedon Lindberg eller Grete Rohde.

Jeg har hår på ryggen, men overlevde desverre ikke mitt besøk på stranda.

Gjest Godzilla vs Predator
Skrevet

Ang. stemmen, be ham ta kontakt med Fedon Lindberg eller Grete Rohde.

Jeg har hår på ryggen, men overlevde desverre ikke mitt besøk på stranda.

Hva kan de hjelpe han med?

Han er ikke feit eller overvektig.

Gjest hei hvor det går sann
Skrevet

Hva kan de hjelpe han med?

Han er ikke feit eller overvektig.

Nei, men stemmen var tykk, skrev du.

Skrevet

Jeg har ikke møtt noen som liker å høre sin egen stemme på bånd, hvis det er noen trøst.

Ang. hår på ryggen - hvorfor skulle man ikke overleve på stranda med hår på ryggen?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hår på bein og armer og bryst er flott. Hår på ryggen er kanskje pga slektskapet vårt med apene, men i USA har jeg sett at det er veldig veldig vanlig, spesielt på badestrender faktisk! Og hår er mye bedre enn hårfjerning på gutter og menn. Det er mange som elsker hår, det er unektellig maskulint. (Grøss og gru om det hadde vært pels på ryggen til oss damer- jeg hadde iallfall følt meg som en heks.) Men det er fascinerende på menn - håper jeg får se ham på stranda!

Skrevet

hår på bein og armer og bryst er flott. Hår på ryggen er kanskje pga slektskapet vårt med apene, men i USA har jeg sett at det er veldig veldig vanlig, spesielt på badestrender faktisk! Og hår er mye bedre enn hårfjerning på gutter og menn. Det er mange som elsker hår, det er unektellig maskulint. (Grøss og gru om det hadde vært pels på ryggen til oss damer- jeg hadde iallfall følt meg som en heks.) Men det er fascinerende på menn - håper jeg får se ham på stranda!

"(Grøss og gru om det hadde vært pels på ryggen til oss damer- jeg hadde iallfall følt meg som en heks.)"

Det hadde du nok ikke. Hadde det vært vanlig, så hadde det vært vanlig :-)

".............................."

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

"(Grøss og gru om det hadde vært pels på ryggen til oss damer- jeg hadde iallfall følt meg som en heks.)"

Det hadde du nok ikke. Hadde det vært vanlig, så hadde det vært vanlig :-)

".............................."

ja men hvis det ikke var vanlig - bare sjeldent! :P

:)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Nei, men stemmen var tykk, skrev du.

Ha ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...