asterix Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Ha en fin venstrehendt dag. :-) Fra høyrehendte... 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Har du bursdag i dag? Lillemor synes det er en super dag å ha bursdag på! Selv om hun ikke er venstrehendt da. ) Og du - hvordan skriver man "Gratulerer med dagen" på islandsk? 0 Siter
Gjest nå kan du lura Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Håper du får en fin dag og mange presanger. 0 Siter
Gyda Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Takk for det! (Kanskje ville Pablo Picasso, Ludwig van Beethoven, Celine Dion, Albert Einstein, Lisa Kudrow, Leonardo Da Vinchi, fire av USAs fem siste presidenter, begge barna mine og flere takket om de hadde kunnet lese dette ...) *s* Vennlig hilsen 0 Siter
flowy Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 takker Er det en spesiell dag i dag eller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Har skeivhendte også fått en dag? Noe så absurd. 0 Siter
asterix Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Har du bursdag i dag? Lillemor synes det er en super dag å ha bursdag på! Selv om hun ikke er venstrehendt da. ) Og du - hvordan skriver man "Gratulerer med dagen" på islandsk? Nei, jeg har ikke bursdag, det er de venstrehendtes dag. ;-) Det andre du lurte på: Til hamingju með daginn 0 Siter
asterix Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Har skeivhendte også fått en dag? Noe så absurd. Det har de hatt i snart 30 år, og hva er absurd med det? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Det har de hatt i snart 30 år, og hva er absurd med det? Hva som er galt med det? Spørsmålet er jo også absurd. Burde man ha en egen dag for blonde, brunetter, langsynte, nærsynte, fotballspillere, elendige fotballspillere, høye, korte, dverger, feite, tynne? Hvis ja, så ok. Da forstår jeg tankegangen din. 0 Siter
Gjest venner på island Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Nei, jeg har ikke bursdag, det er de venstrehendtes dag. ;-) Det andre du lurte på: Til hamingju með daginn Hvorfor kan du islandsk da? Har du grunnfag eller slekt derfra? 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Er det en spesiell dag i dag eller? veit ikke jeg... 0 Siter
asterix Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 Hvorfor kan du islandsk da? Har du grunnfag eller slekt derfra? Ingen av delene. Jeg har bodd der i ialt 3 år og har en mann som er 3/4 islending og som i tillegg er født og oppvokst der. 0 Siter
asterix Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 Hva som er galt med det? Spørsmålet er jo også absurd. Burde man ha en egen dag for blonde, brunetter, langsynte, nærsynte, fotballspillere, elendige fotballspillere, høye, korte, dverger, feite, tynne? Hvis ja, så ok. Da forstår jeg tankegangen din. Hvis du støtt og stadig fikk kommentarer på at "nå må du da sannelig lære deg å bruke riktig hånd snart"(har en sønn som er venstrehendt, og har faktisk opplevd at han har fått slike kommentarer mange ganger) når noen så deg skrive ville kanskje du også ønske deg en egen dag for de som skriver med samme hånd som deg, for å prøve å opplyse verden om at dette faktisk ikke er en uvane eller vrang vilje, men at det bare er noe som er sånn og at mange gjør det samme. 0 Siter
Gjest venner på island Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Ingen av delene. Jeg har bodd der i ialt 3 år og har en mann som er 3/4 islending og som i tillegg er født og oppvokst der. Må være spennende å bo der! (Takk for svar.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.