Gå til innhold

Gratulerer med dagen til alle venstrehendte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du bursdag i dag? Lillemor synes det er en super dag å ha bursdag på! Selv om hun ikke er venstrehendt da. :o)

Og du - hvordan skriver man "Gratulerer med dagen" på islandsk?

Gjest nå kan du lura
Skrevet

Håper du får en fin dag og mange presanger.

Skrevet

Takk for det!

(Kanskje ville Pablo Picasso, Ludwig van Beethoven, Celine Dion, Albert Einstein, Lisa Kudrow, Leonardo Da Vinchi, fire av USAs fem siste presidenter, begge barna mine og flere takket om de hadde kunnet lese dette ...)

*s*

Vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har skeivhendte også fått en dag?

Noe så absurd.

Skrevet

Har du bursdag i dag? Lillemor synes det er en super dag å ha bursdag på! Selv om hun ikke er venstrehendt da. :o)

Og du - hvordan skriver man "Gratulerer med dagen" på islandsk?

Nei, jeg har ikke bursdag, det er de venstrehendtes dag. ;-)

Det andre du lurte på:

Til hamingju með daginn

Skrevet

Har skeivhendte også fått en dag?

Noe så absurd.

Det har de hatt i snart 30 år, og hva er absurd med det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har de hatt i snart 30 år, og hva er absurd med det?

Hva som er galt med det? Spørsmålet er jo også absurd.

Burde man ha en egen dag for blonde, brunetter, langsynte, nærsynte, fotballspillere, elendige fotballspillere, høye, korte, dverger, feite, tynne?

Hvis ja, så ok. Da forstår jeg tankegangen din.

Gjest venner på island
Skrevet

Nei, jeg har ikke bursdag, det er de venstrehendtes dag. ;-)

Det andre du lurte på:

Til hamingju með daginn

Hvorfor kan du islandsk da? Har du grunnfag eller slekt derfra?

Skrevet

Er det en spesiell dag i dag eller?

veit ikke jeg...

Skrevet

Hvorfor kan du islandsk da? Har du grunnfag eller slekt derfra?

Ingen av delene. Jeg har bodd der i ialt 3 år og har en mann som er 3/4 islending og som i tillegg er født og oppvokst der.

Skrevet

Hva som er galt med det? Spørsmålet er jo også absurd.

Burde man ha en egen dag for blonde, brunetter, langsynte, nærsynte, fotballspillere, elendige fotballspillere, høye, korte, dverger, feite, tynne?

Hvis ja, så ok. Da forstår jeg tankegangen din.

Hvis du støtt og stadig fikk kommentarer på at "nå må du da sannelig lære deg å bruke riktig hånd snart"(har en sønn som er venstrehendt, og har faktisk opplevd at han har fått slike kommentarer mange ganger) når noen så deg skrive ville kanskje du også ønske deg en egen dag for de som skriver med samme hånd som deg, for å prøve å opplyse verden om at dette faktisk ikke er en uvane eller vrang vilje, men at det bare er noe som er sånn og at mange gjør det samme.

Gjest venner på island
Skrevet

Ingen av delene. Jeg har bodd der i ialt 3 år og har en mann som er 3/4 islending og som i tillegg er født og oppvokst der.

Må være spennende å bo der! (Takk for svar.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...