Gå til innhold

hvilke sider besøker du ?

Anbefalte innlegg

Gjest fantasiløs
Skrevet

Hvilken norske sider på nett

ser dere på ?

Hilsen bare doktor online

bruker (litt kjedelig i

lengden)

Gjest javeldå
Skrevet

Fast, daglig: Alle nettavisene, værmelding Norge og "syden" og DOL. Ellers en mengde etter lyst og behov; har flere hundre linker som "bokmerker".

ShitDiddelyDo
Skrevet

www.lysfontenen.no

Diverse nettaviser.

Diverse hockeysider.

Diverse fotballsider.

Diverse dvd/film-sider.

Skrevet

Dagbladet, VG, nettavisen, hotmail, kaninforum og dyrenett.

Bruker også kvasir og google en del.

Ellers er jeg på msn messenger når jeg er på nett hjemme.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er nyhetsjunkie, så jeg er nok innom de fleste norske og mange utenlandske aviser i løpet av dagen og uka.

aftenposten, dagbladet, vg, nettavisen, nrk, fedrelandsvennen (he-he - hjemstedspatriot i utlendighet).

Ellers:

Dr.Phil.com

finn.no - er på boligjakt

amozone.co.uk - inspirasjon for nye bøker, dvd og cd

cdon.com

De norske bokklubbene

Fotoknudsen.no - for mine bilder

Gjest javeldå
Skrevet

www.lysfontenen.no

Diverse nettaviser.

Diverse hockeysider.

Diverse fotballsider.

Diverse dvd/film-sider.

www.lysfontenen.no, den var ny for meg. Til og meg "kjentfolk" fra DOL der inne. Gøy! Den er herved tilføyd mine favoritter - får ta en ordentlig titt på den siden. "Lysfontenen" er det Ari som har vært inspirasjonen til navnet, tro ?

ShitDiddelyDo
Skrevet

www.lysfontenen.no, den var ny for meg. Til og meg "kjentfolk" fra DOL der inne. Gøy! Den er herved tilføyd mine favoritter - får ta en ordentlig titt på den siden. "Lysfontenen" er det Ari som har vært inspirasjonen til navnet, tro ?

Ari og Martha er Webmastere på siden, så de har nok et og annet de skulle ha sagt.

Du bør med andre ord være litt varsom når du diskuterer kongehuset der inne, for Martha har utvilsomt temperament.

Gjest javeldå
Skrevet

Ari og Martha er Webmastere på siden, så de har nok et og annet de skulle ha sagt.

Du bør med andre ord være litt varsom når du diskuterer kongehuset der inne, for Martha har utvilsomt temperament.

He he... og jeg som hadde tenkt noen saftige innlegg om PK-krompen og MM.

Skrevet

adressa.no

nettavisen.no

doktoronline.no

naturvernforbundet.no

alternativ.nu

tilia.no

hekse.net

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...