Gå til innhold

Gi gave...??

Gjest Shooting star

Anbefalte innlegg

Gjest Shooting star
Skrevet

Et vennepar av oss ( ikke våre beste venner, men...) skal "stikke avgårde" å gifte seg i utlandet om en uke.

Er det "vanlig" å gi gave??

Skrevet

Nei. De signaliserer jo nettopp på denne måten at de ikke ønsker noe bryllup.

Hadde det vært en av mine søsken, ville jeg gitt noe likevel, men ikke ellers.

Gjest uten signatur
Skrevet

En gir jo gave da også mener jeg! Men mindre kostbar enn hvis en var gjest i bryllupet.

En gir jo gave til 50årsdager og konfirmasjoner selv om en ikke er bedt så!

Skrevet

Flere jeg kjenner har giftet seg i all hemmelighet, nesten ingen visste om det før etter bryllupet. Jeg gir likevel en liten gave i ettertid. Er det kolleger, blir det som regel da samlet inn penger etterpå (når noen slutter, gifter seg eller fyller 50 eller 60 år, går vi sammen om en gave. Det kan stå 100 navn på gratulasjonskortet).

Skrevet

Nei. De signaliserer jo nettopp på denne måten at de ikke ønsker noe bryllup.

Hadde det vært en av mine søsken, ville jeg gitt noe likevel, men ikke ellers.

Enig med du.

Skrevet

Kusina mi giftet seg i las vegas, og ingen visste det før dagen etter. Men vi ga dem gave etterpå, selv om de ikke har hatt noe bryllupsfest. Men dette er jo slektninger. Tror nok jeg hadde gitt en liten ting til venner også. Om ikke en så veldig dyr, en..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...