Gå til innhold

Okay...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi fått avklart det. Svennis sitt dametekke har ingenting med utseende eller utstråling å gjøre. Godt å vite for en som er Svennis sin rake motsetning.

Skrevet

Betyr det da at du har utseende og utstråling, men ikke dametekke?

Skrevet

Jobber du som prof. musiker?

Litt proff kanskje?:-)

Skrevet

Betyr det da at du har utseende og utstråling, men ikke dametekke?

Hehe, helt utilsikta traff du midt i blinken:-)

Gjest Glasselle
Skrevet

Litt proff kanskje?:-)

Så du jobber med det på heltid? Hvilke instrumenter behersker du? (Hvis du vil røpe det?)

Jeg så her for en stund siden at du vurderer å bytte bransje. Hvis du jobber som musiker kan jeg rett og slett ikke forstå det! Finens det noe bedre da, mann?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan i hvert fall fortelle deg, Musikeren, at dersom jeg først skulle hatt meg en kar for en natt, så hadde jeg valgt deg framfor Svennis!

Men hvis jeg skulle hatt han lenger enn en natt så hadde du nok kommet til kort.

Skrevet

Så du jobber med det på heltid? Hvilke instrumenter behersker du? (Hvis du vil røpe det?)

Jeg så her for en stund siden at du vurderer å bytte bransje. Hvis du jobber som musiker kan jeg rett og slett ikke forstå det! Finens det noe bedre da, mann?

Nei, jobber ikke med det på heltid, men det har vært en grei ekstra inntektskilde i noen år. Men jeg hadde ikke villet jobbe som proff musiker. Komponist kanskje, eller suksessrik musikartist som selger nok til å leve greit på det. Men de færreste gjør det. Et gjennomsnittlig musikerliv er slitsomt og frustrerende.

Skrevet

Jeg kan i hvert fall fortelle deg, Musikeren, at dersom jeg først skulle hatt meg en kar for en natt, så hadde jeg valgt deg framfor Svennis!

Men hvis jeg skulle hatt han lenger enn en natt så hadde du nok kommet til kort.

Skal svare litt mer utfyllende når jeg er ferdig med å brekke meg... :-(

Gjest Glasselle
Skrevet