Gå til innhold

jeg skrev i går om venting på telefon ang. jobb

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur
Skrevet

De skulle jo ringe i formiddag/dag, men jeg har ikke hørt noe. Synes de burde ringt også til de som ikke fikk jobben! Er ikke det vanlig?:(

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg ringte, ingen tok telefonen.. Kjedelig å vente hele dagen på en telefon som ikke kommer!

Skrevet

Jeg hadde litt å gjøre med ansettelser i kommunen en gang i tiden. Jeg kan ikke huske vi ringte til de som ikke fikk jobben, men det ble jo sendt brev. Jeg har selv heller aldri fått telefon om at jeg ikke fikk en jobb.

Det er fortere å skrive 80 likelydende brev, enn å ringe rundt til alle! I denne hete sommertid kan folk ligge i sjøen og være vanskelige å få tak i!

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg hadde litt å gjøre med ansettelser i kommunen en gang i tiden. Jeg kan ikke huske vi ringte til de som ikke fikk jobben, men det ble jo sendt brev. Jeg har selv heller aldri fått telefon om at jeg ikke fikk en jobb.

Det er fortere å skrive 80 likelydende brev, enn å ringe rundt til alle! I denne hete sommertid kan folk ligge i sjøen og være vanskelige å få tak i!

Var til samtale i sist uke, ser du. De skulle ringe før helgen. Det gjorde de ikke.. Så jeg ringte i går. Da sa hun at de skulle ha en samtale med en person (i går altså), og så ville de ringe i dag.

Gjest nicksie
Skrevet

Jeg ringte, ingen tok telefonen.. Kjedelig å vente hele dagen på en telefon som ikke kommer!

Ser ikke ut som de jobbfolka dine holder ord. Men anligvis pleier arbeidsstedene bare ringe rundt til de som får gladmelding om jobb. De andre får "dessverre, ble det ikke din tur denne gang" innpakket brev, som selvsagt sendes med billigste postforsendelsesmåte og tar maaange dager i posten. Om ikke dette jobbstedet er uvanlige treige med ansettelser og frister, tror jeg du bare må se det inn i øynene: du trenger ikke vente mer, jobben er gått til noen andre. Kjipt er det,

Gjest ikke signatur
Skrevet

Ser ikke ut som de jobbfolka dine holder ord. Men anligvis pleier arbeidsstedene bare ringe rundt til de som får gladmelding om jobb. De andre får "dessverre, ble det ikke din tur denne gang" innpakket brev, som selvsagt sendes med billigste postforsendelsesmåte og tar maaange dager i posten. Om ikke dette jobbstedet er uvanlige treige med ansettelser og frister, tror jeg du bare må se det inn i øynene: du trenger ikke vente mer, jobben er gått til noen andre. Kjipt er det,

Takk for svar:) Det er nok slik.. jaja.

Skrevet

Man sender brev til alle som søker. Men man ringer til de som har vært innkalt på intervju. Det er helt vanlig praksis.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg var på intervju i vår. Skulle få svar uka etter sa de, men jeg hørte aldri noe fra dem. Verken per telefon, brev eller mail. Utrolig dårlig og uprofesjonelt å ikke gi tilbakemelding, SPESIELT når en har vært på intervju eller samtale der...

Har nesten litt lyst til å si hvor det var jeg var på intervju, bare for å drite dem litt ut. Men jeg får prøve å holde tilbake den barnslige ånden i meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...