Gå til innhold

Herregud!

Anbefalte innlegg

Gjest brune øyne
Skrevet

Jeg har brune øyne. De er faktisk noe av det jeg er mest fornøyd med når det gjelder utseendet mitt. Nå har jeg blitt kjent med en mann på internett, og synes han virket seriøs og hyggelig. Så spurte han etter en stund om utseendet, og jeg fortalte at jeg hadde brune øyne. Han sier så: hadde du hatt grønne, hadde du hatt meg på kroken. Jeg ble ganske så paff. Skal øyenfargen bestemmme valg av partner? Greit at man liker en farge, men gud hjelpe meg, det må da pinadø være det samme om man har blå,grønne eller brune øyne? Etterpå ble han stille. Så sa han plutselig at han måtte gå. Jeg ble litt forbannet over det å sa "selv om jeg har brune øyne"? Han svarte ikke, bare logget av. Jeg tror ikke denne fyren er noe å samle på likevel. Folk er rare!

Skrevet

Godt å finne ut hvilken overflatisk tufs han var da - jo før jo heller...

Skrevet

Du har ikke vurdert muligheten om at det var no (forsøk på)humor du ikke fikk med deg?

Skrevet

Pussige greier. Noen har jo en forkjærlighet for en bestemt farge enten det er på øyne eller hår. Men å vrake noen p.g.a. "feil" farge, må da være idioti.

Hører du ikke mer fra ham, kan du være glad.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres ut som en litt merkelig fyr.

Jeg har også brune øyne. Nydelige øyne.

Gjest polandra
Skrevet

Det er jo forholdsvis mange useriøse chattere da, så det var vel ingen bombe??

Men angående øyenfarge.. Jeg synes ikke brune øyne er noe som helst pent. Gutter jeg faller for har blå, gjerne så blå som mulig. Hadde nok neppe falt for en med brune øyne, for etter min erfaring er de med brune øyne litt korte i hodet.. litt rart.. Vet ikke om jeg assosierer med kuer, de har gjerne brune.. Men øynefarge er jo smak og behag, men jeg foretrekker altså blå, og håret må være mørkt!

Skrevet

Høres ut som om du skal være glad for at du har brune øyne av flere grunner.

Hadde du hatt grønne øyne, så kunne du jo ha risikert å bli bedre kjent med den idioten....

Gjest slik så
Skrevet

Kanskje han har et anstrengt forhold til brune øyne? Jeg har det i alle fall til lyseblå, vassne blikk:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...