Gå til innhold

Armbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et kraftig slag på armen for en halv time siden å nå lurer jeg på om det kan være ett brudd?

Det er en liten hevelse,ganske vondt,men jeg rører på fingre og håndledd med litt smerter.

Dette er ca 2cm ovenfor håndleddet.

Vet ikke om jeg skal ringe legevakt eller bare "se det an"

Noen som vet bedre enn meg?

Ingen i familien her som har hatt brudd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal ringe legevakten nå. Er det et brudd, så bør du jo komme deg dit raskest mulig, så det ikke begynner å gro feil. De pleier å være greie å snakke med på telefon, så bare ring!

Skrevet

Jeg syns du skal ringe legevakten nå. Er det et brudd, så bør du jo komme deg dit raskest mulig, så det ikke begynner å gro feil. De pleier å være greie å snakke med på telefon, så bare ring!

Ser ikke ut til at det er så alvorlig,jeg kan jo bøye armen i alle retninger.

Men litt vondt gjør det.

Den er nok kraftig forslått.

Skrevet

Ser ikke ut til at det er så alvorlig,jeg kan jo bøye armen i alle retninger.

Men litt vondt gjør det.

Den er nok kraftig forslått.

Jeg tråkka stygt over en gang og forstuet ankelen, og det hovnet opp. Kunne røre foten med smerte, men allikevel var det folk rundt meg (bl.a. en som er fysioterapeut av yrke) som trodde det kunne være brudd, fx i et av de små beina inni ankelen (hvis jeg forsto ham rett). I alle fall fikk jeg undersøkt det (røntgen) på legevakt/lokalt sykehus og konstatert at det ikke var brudd, og satt på støttebandasje (pluss at jeg fikk krykker da). En viss paralell til det du sier synes jeg, så jeg ville ha dratt på legevakten om jeg var deg. I det minste ring og spør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...