Gjest kiss_kiss Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hvor mange katter er det i snitt vanlig å ha på en gård? 0 Siter
Gjest forsker Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Det er gjort mange omfattende undersøkelser på dette, både nasjonalt og internasjonalt, og det er et forskningsfelt i sterk vekst. I Norge er det gjennomsnitlige antallet katter på en gård 2,317. 0 Siter
soleil Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 En ting er ihvertfall sikkert: Steriliserer og kastrerer man ikke dem man har så blir det fort flere. Innavl er heller ikke noe skjellsord for katter. Er altfor mange halv-ville katter rundt omkring. 0 Siter
Gjest en eller to Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Vi har en, og mange (5?) villkatter vi helst vil bli kvitt... Noen er halvtamme, kanskje kjørt hit og satt av av noen som ikke ville ha de lenger. 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Det er gjort mange omfattende undersøkelser på dette, både nasjonalt og internasjonalt, og det er et forskningsfelt i sterk vekst. I Norge er det gjennomsnitlige antallet katter på en gård 2,317. mener du dette seriøst ? hehe 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg trodde at man hadde mange andre dyr, kanskje endel kuer eller griser, men at man bare har 1 gårdskatt. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 mener du dette seriøst ? hehe Det gjør h*n utvilsomt. Akkurat som jeg mente det jeg nettopp sa veldig seriøst. "........................." 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Det gjør h*n utvilsomt. Akkurat som jeg mente det jeg nettopp sa veldig seriøst. "........................." Blæ... 0 Siter
Gemini Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg trodde at man hadde mange andre dyr, kanskje endel kuer eller griser, men at man bare har 1 gårdskatt. Jeg kjenner noen som bor på gård, men kun i et lite "anneks" (altså ikke hovedhuset på gården), og de har 3 katter. I tillegg har folkene som bor i hovedhuset minst en katt... Så der er det ganske "folksomt" innimellom ja. 0 Siter
Gjest ung i sinn Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 På gården min far kommer fra hadde de vel rundt en 16 stk som kom og gikk. Men de var musefangere og de fikk kun melk fra kuene på gården å drikke. Dette var i gamle dager..ca 30 år siden. Mulig ting har forandret seg. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Et par katter går vel greit. For mange katter (på gård) kan gjøre mer skade en gagn da de noen ganger gjør fra seg i forsiloer. Kyr som eter kattebærsj aborterer ofte av det. 0 Siter
Gjest Iznowgood_still_going_strong Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Et par katter går vel greit. For mange katter (på gård) kan gjøre mer skade en gagn da de noen ganger gjør fra seg i forsiloer. Kyr som eter kattebærsj aborterer ofte av det. Hva med hester? blir de dårlige av kattemøkk i høyet? Vet du noe om det? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Hva med hester? blir de dårlige av kattemøkk i høyet? Vet du noe om det? Mye sannsynlig at de blir syke av det. Men jeg har ingen erfaring med hester. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Hva med hester? blir de dårlige av kattemøkk i høyet? Vet du noe om det? Driver du med hester - på Helgeland? 0 Siter
Gjest Iznowgood_still_going_strong Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Driver du med hester - på Helgeland? Nei. Har kun èn, og ikke på Helgeland. 0 Siter
Moraki Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Jeg kjenner noen som bor på gård, men kun i et lite "anneks" (altså ikke hovedhuset på gården), og de har 3 katter. I tillegg har folkene som bor i hovedhuset minst en katt... Så der er det ganske "folksomt" innimellom ja. Jeg kjenner noen som har en and. En badeand riktignok, men ingen grunn til å baksnakke vedkommende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.