Gå til innhold

John Carew far leser jeg

Anbefalte innlegg

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Du tror også på det tyskerne skriver om kongehuset, du eller?

Du svelger jo rått det som står i norske aviser selv om det flere ganger har vist seg at de dikter opp det de skriver, så hvor ligger forskjellen? Du slår deg selv ihjel med eget argumet. *Det* er patetisk, det. Syns denne saken føyer seg fint inn i rekken av Carews manglende evner til å takle egne dumheter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du svelger jo rått det som står i norske aviser selv om det flere ganger har vist seg at de dikter opp det de skriver, så hvor ligger forskjellen? Du slår deg selv ihjel med eget argumet. *Det* er patetisk, det. Syns denne saken føyer seg fint inn i rekken av Carews manglende evner til å takle egne dumheter.

Så det at jeg ikke liker å lese sladder som ikke hører hjemme i avisa, gjør meg til like ille som de mener sladder hører hjemme i avisa?

Jeg ramlet fullstendig av den ligninga der.

Gjest Nancy Drew
Skrevet

Carew har aldri kalt denne jenta en løgner i media. Hennes navn har aldri vært på trykk.

Carew har aldri sagt annet enn "ingen kommentar".

Det var denne jenta som selv tok kontakt med VG - på eget initiativ (det står i hvert fall det i VG) - og dermed la lista i forhold til at folk skal tro hun er ei fotballhore.

Ikke spesielt rutinert.

Du minner meg om en DUST som bodde her inne før. Han kalte seg SierDuDet.....................

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du minner meg om en DUST som bodde her inne før. Han kalte seg SierDuDet.....................

Hvorfor var han en dust?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Same shit, new wrapping.

Skrevet

Det mest patetiske her er at dama faktisk løp ut i avisa på eget initiativ.

Hva var poenget? Hun har allerede dratt faenskapet til retten - altså vil hun få svaret hun søker: Om Carew er faren eller ikke.

Men neida, det var ikke nok. Hun måtte også i media. Få trynet sitt på trykk. Gi oss en grunn til å tro det veldig, veldig mange tror: Hun er en som puler på seg en unge med en kjendis for å oppnå penger og berømmelse.

Det er jo ikke sikkert, men når hun går ut som hun i dag gjorde i VG, så virker det mer sannsynlig enn det gjorde for 2 dager siden.

Synd for jenta at hun bor i Norge. Her får hun kanskje 10 lapper av Se og Hør for sin historie. I England - der hennes forbildedamer sannsynligvis nå kjører lignende saker etter og ha pult Svennis og Beckham - ville hun aldri trengt å jobbe mer.

Hvis Carew har pult denne dama og dermed kan være en potensiell far, så er han tjukk i hue som nekter å ta en DNA-test. Men uansett er det verre av denne dama og gjøre det til en offentlig sak - på eget initiativ.

Det står til og med i dagens VG. Det var hun som bestemte seg for å gå til VG.

Makan til pr-kåt kvinnfolk!

Loven er nok fortsatt slik at dersom den potensielle far nekter farskapet, går saken til retten, selv om moren ikke ønsker det.

Gjest uten signatur
Skrevet

Lær deg å lese det jeg skriver før du uttaler deg.

Jeg sier ikke at hun er en fotballhore. Jeg sier at hun - ved å løpe ut i media som hun gjorde i går - får folk til å tro hun er det.

Men du er kanskje en av disse som mener vi - publikum - har rett og krav på å vite alt om diverse kjendiser.

Se og Hør er din bibel, og da nytter det selvsagt ikke å diskutere md deg.

Rart! Du bruker akkurat samme språlet og argumentasjon som SDD gjorde!

SDD påsto at han hadde glede av å avsløre (hva han nå mente med det) folk som hadde flere nick ved uttrykksmåten, tegnsetting og slike ting. DET er faktisk en av de tinga jeg og SDD var enige i!

Gjest uten signatur
Skrevet

"Hva er det i din førforståelse som gjør at du tror at "folk vil tro" at hun er en "fotballhore"?"

At hun gikk ut i media.

Enkelt og greit.

SDD kopierte også utsagn han var uenig i, for så å besvare dem! Hmmm...

Skrevet

Hvem som knuller hvem, og hvem som får barn med hvem - det har ingenting i media å gjøre. Det tilhører privatlivet.

Det burde denne kvinnen også skjønne.

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Hehe, du er ufattelig dårlig til å resonnere. Dette er jo nesten perverst.

Ja, jeg vet hvor Carew spiller fotball.

OK.

Jeg synes din logikk er fra en annen planet. Så jeg regner med vi aldri kommer til å enes, uansett :-)

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Jeg har aldri sagt hun er en fotballhore. Jeg skriver at veldig mange ser på henne som det.

I det siste har det skjedd en del utenomsportslig i fotballverdenen, saker som har gjort en del jenter styrtrike. Rike fordi de har løpt ut i media som denne jenta nå gjorde.

Forskjellen på denne jenta og de andre er at hun her bor i feil land. Hun blir ikke rik på sladder i Norge.

Nemlig.

Hun tjener ingenting på å gå ut i media, ergo "tar hun seg ikke betalt" slik de som bedriver "kiss and tell" (eller fuck and tell) i England. Og da er hun vel - pr. def. ingen hore?

Skrevet

Jeg har aldri sagt hun er en fotballhore. Jeg skriver at veldig mange ser på henne som det.

I det siste har det skjedd en del utenomsportslig i fotballverdenen, saker som har gjort en del jenter styrtrike. Rike fordi de har løpt ut i media som denne jenta nå gjorde.

Forskjellen på denne jenta og de andre er at hun her bor i feil land. Hun blir ikke rik på sladder i Norge.

Hore er en kvinne som betjener menn seksuelt mot betaling. Dessuten brukes begrepet folkelig om kvinner som har sex med menn i hopetall.

Denne kvinnen har visst knullet John Carew.

En viss forskjell, synes du ikke?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hore er en kvinne som betjener menn seksuelt mot betaling. Dessuten brukes begrepet folkelig om kvinner som har sex med menn i hopetall.

Denne kvinnen har visst knullet John Carew.

En viss forskjell, synes du ikke?

"Fotballhore" og "hockeyhore" er velkjente begreper om jenter som i fotball/hockey-miljøer feier over heltene sine. Altså spillerne.

De er mer å regne som groupis, men den kjente betegnelsen på dem er likefullt "foball/hockey-horer" - selv om horebegrepet her har en annen mening enn det ordboka sier.

Skrevet

"Fotballhore" og "hockeyhore" er velkjente begreper om jenter som i fotball/hockey-miljøer feier over heltene sine. Altså spillerne.

De er mer å regne som groupis, men den kjente betegnelsen på dem er likefullt "foball/hockey-horer" - selv om horebegrepet her har en annen mening enn det ordboka sier.

Kjære vene... det må da være skrekkelig for all verdens fotballspillere at kjærester og koner er 'horer' i noens (dine) øyne?

Jeg er fullstendig innforstått med hva en groupie er, men denne jenta som spretter fram i avisa... det er null indikatorer på at hun har hatt seg med andre fotballspillere enn den som er navngitt som far til hennes far.

Det er rett og slett dritstygt å begynne å slenge rundt deg med begrepet 'hore'. Det holder ikke at du sier 'jeg vil ikke kalle henne hore, men de aaaandre derimot...'.

Faktum er vel at ingen andre enn deg har så mye som tenkt tanken antagelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjære vene... det må da være skrekkelig for all verdens fotballspillere at kjærester og koner er 'horer' i noens (dine) øyne?

Jeg er fullstendig innforstått med hva en groupie er, men denne jenta som spretter fram i avisa... det er null indikatorer på at hun har hatt seg med andre fotballspillere enn den som er navngitt som far til hennes far.

Det er rett og slett dritstygt å begynne å slenge rundt deg med begrepet 'hore'. Det holder ikke at du sier 'jeg vil ikke kalle henne hore, men de aaaandre derimot...'.

Faktum er vel at ingen andre enn deg har så mye som tenkt tanken antagelig.

Så du har helt sikkert en logisk forklaring på hvorfor hun løp ut i media med en sak som overhodet ikke har noe i media å gjøre?

For det er det jeg kritiserer her. Hun sier selv i artikkelen at det var hun som tok beslutningen om å "stå fram".

Finnes det virkelig noen annen hensikt enn 15 minutters berømmelse og et håp om noen ekstra lommepenger?

På den annen side: Det er jo grenser for hva man kan forvente av folk Carew feier over.

Skrevet

Så du har helt sikkert en logisk forklaring på hvorfor hun løp ut i media med en sak som overhodet ikke har noe i media å gjøre?

For det er det jeg kritiserer her. Hun sier selv i artikkelen at det var hun som tok beslutningen om å "stå fram".

Finnes det virkelig noen annen hensikt enn 15 minutters berømmelse og et håp om noen ekstra lommepenger?

På den annen side: Det er jo grenser for hva man kan forvente av folk Carew feier over.

Jeg tviler sterkt på at det overhodet finnes logiske forklaringer på hva mennesker foretar seg.

Når det gjelder denne jenta har jeg fått med meg at hun har hatt et to-and-from forhold til en kjent fotballspiller, at hun venter barn, at hun sier han er faren og at han blånekter å ta DNA-test.

Jeg kan _tenke meg_ at hun er fortvilet. Jeg kan videre _tenke meg_ at hun har en advokat / rådgiver som styrer rundt. Iflg jenta har hun blitt passet opp flere ganger av journalister tidligere i forholdet (?) uten at hun har villet snakke med dem. Jeg kan _tenke meg_ at tabloidpressa har jobbet iherdig og endelig fått jenta på gli.

Jeg _vet_ at tabloidavisene går over lik dersom de kan få store nok typer dagen etter.

Jeg _håper_ nevnte fotballspiller skal bli far snart :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at det overhodet finnes logiske forklaringer på hva mennesker foretar seg.

Når det gjelder denne jenta har jeg fått med meg at hun har hatt et to-and-from forhold til en kjent fotballspiller, at hun venter barn, at hun sier han er faren og at han blånekter å ta DNA-test.

Jeg kan _tenke meg_ at hun er fortvilet. Jeg kan videre _tenke meg_ at hun har en advokat / rådgiver som styrer rundt. Iflg jenta har hun blitt passet opp flere ganger av journalister tidligere i forholdet (?) uten at hun har villet snakke med dem. Jeg kan _tenke meg_ at tabloidpressa har jobbet iherdig og endelig fått jenta på gli.

Jeg _vet_ at tabloidavisene går over lik dersom de kan få store nok typer dagen etter.

Jeg _håper_ nevnte fotballspiller skal bli far snart :-)

Han skal nok det, og han oppfører seg uansett som en drittsekk.

Men jenta får de svarene hun vil ha uansett. Hun har tross alt dratt tullingen for retten, og da vil hun få svarene på hvem som er faren til ungen hennes.

Det fikk hun ikke ved å løpe ut i VG, og i følge VG var det hennes valg å stå fram. Det ser jo heller ikke ut som om andre aviser har kastet seg over henne enda, så kanskje det betyr at enkelte faktisk forstår at det er like greit å beskytte jenta (og hennes kommende unge som ikke fortjener at mor og far krangler via media), mot seg selv.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Nemlig.

Hun tjener ingenting på å gå ut i media, ergo "tar hun seg ikke betalt" slik de som bedriver "kiss and tell" (eller fuck and tell) i England. Og da er hun vel - pr. def. ingen hore?

Nei, hun tjener seg nok ikke rik på dette.

Men hadde det vært i England hadde hun sikkert blitt rik. For der er de sykelig opptatt av hvem som puler hvem.

De som pulte Beckham ble vel ihvertfall steinrike så vidt jeg husker.

Skrevet

Han skal nok det, og han oppfører seg uansett som en drittsekk.

Men jenta får de svarene hun vil ha uansett. Hun har tross alt dratt tullingen for retten, og da vil hun få svarene på hvem som er faren til ungen hennes.

Det fikk hun ikke ved å løpe ut i VG, og i følge VG var det hennes valg å stå fram. Det ser jo heller ikke ut som om andre aviser har kastet seg over henne enda, så kanskje det betyr at enkelte faktisk forstår at det er like greit å beskytte jenta (og hennes kommende unge som ikke fortjener at mor og far krangler via media), mot seg selv.

Iflg VG sånn og slik, jaja, det kan jo hende at de snakker sant - og det kan hende at jenta er blitt dyttet og lokket av svært drevne journalister med blodtørstig desk og redaktør i nakken.

Ikke vet jeg. Men jeg _vet_ hva media får seg til i jakten på små og større skandaler.

Nå gir jeg selvsagt beng i hele denne 'saken', men min smule engasjement er knyttet til at jeg synes du gikk langt, langt over streken med disse 'hore'-greiene.

Uansett - håper de ordner opp og at barnet får to foreldre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...