Gå til innhold

Fredag den 13...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noen tro på at det er noen ulykkesdag jeg altså...men bare for å starte en forhåpentligvis artig tråd...

Har du vært uheldig i dag...fredag den 13 ?

Selv har det ikke skjedd meg noe, hadde et nesten lufttomt dekk men det ordnet jeg så det var jo inget negativt egentlig.

Halvdelen min rygget dog inn i en bil med traktor og stor henger...

(Mannen lånte bilen og fant ikke revers, stoppet rett bak traktoren når typen skulle styre litt for å komme ut til jordet.)

Ingen annen jeg kjenner kan fortelle om horrible hendelser i dag...hvordan er det med deg ?

:)

fei1365380229
Skrevet

Lykkedagen min. Vi giftet oss fredag den 13.

Skrevet

Jeg er egentlig innlagt ved et sykehus, men har perm i helgene. Jeg ble vekket og fikk frokost, selv om jeg forsov meg til fellesfrokosten (noe man sjelden får). Så langt begynte jo dagen greit.

Så ble en pleier med meg for å ta MR-undersøkelse. Jeg måtte altså ligge helt stille inne i en liten maskin mens det kom høye fæler lyder. Gikk helt greit.. Helt til slutten....for da fikk jeg en helt forferdelig vondt krampe i leddene. Og ikke kunne jeg riste noe særlig på armene for å få ut krampen fordi jeg var stuck i maskina! Grusomt. Men heldigvis ble det over.

Så dro jeg hjemover, og stoppet innom butikken. Jeg sliter med et overvektsproblem og jobber med å få det av meg, ved sunn mat og trening. Det begynte bra. Jeg kjøpte salater, grønnsaker og frukt, Imsdal, ekstra lett melk og grovbrød. Kjøpte itillegg en 1,5 l cola, men grunnen var faktisk at jeg var veldig kvalm...

Ja, så kom jeg da hjem etter et stooort slit, for posene og bagene var forfedelig tunge! Ble så irritabel..hadde to bæreposer, to bager og en pose skittentøy.

Da jeg endelig kom hjem merka jeg en helt forferdelig lukt... Noe i en søppelpose på stua hadde lekket, og en illeluktende saft la seg utover gulvet.

Var jo bare å vaske og tørke opp da....

Gikk i kjøleskapet, men en venninne som av kompliserte årsaker har nøkler til leiligheten min, hadde seff spist opp det jeg ville ha.

Så skulle jeg spise et par skiver grovt brød med banan. Før jeg skulle trene. Selvfølgelig var brødet så godt at jeg ikke klarte å stoppe, og spiste opp over halvebrødet. Var så mett og itillegg så trøtt pga medisiner jeg tar, at jeg måtte ta meg en lur.

Greide ikke stå opp i tide til å rekke trening.

Så ringte telefonen mens jeg var i drømmeland. En venninne ringte og ville at jeg skulle komme å besøke henne, så kunne jeg få bursdagsgaven min. (Fylte år for en stund siden, men vi har ikke truffet hverandre siden da).

Jeg sa først at jeg ikke orket, at jeg sov, men hun maste og var så hyggelig og andre venninner var der også, så jeg tenkte det ville bli koselig. Jeg ordnet meg og gikk til bussen. Mistet første buss... Da dro jeg likegodt til butikken for å kjøpe noe Imsdal. Drakk det. Og ble igjen kvalm! Blanden for mye brød og etterpå vann, var nok for sterk for magen min.

Uansett tok jeg neste buss, og ringte så på utenfor avdelingen til venninna mi. Klokka var blitt seks, og jeg så på mobilen min at venninna mi hadde sendt melding om at hun ikke fikk ta imot besøk etter kl seks. Den fikk jeg ti på seks mens jeg allerede satt på bussen, og så ikke før nå. Hun kom ned bare for å gi meg en klem og si at jeg ikke kunne komme inn. De andre venninnene var der fremdeles, men de fikk visst bli en liten stund til. Har du bursdagsgaven min da, spurte jeg, men nei, den fant hun ikke.

Så jeg måtte bare gå tilbake til bussen og ta bussen tilbake. 50 spenn kostet det meg. For ingenting, bare et avbrudd i en deilig søvn i en ellers fæl dag.

Skrevet

Jeg er egentlig innlagt ved et sykehus, men har perm i helgene. Jeg ble vekket og fikk frokost, selv om jeg forsov meg til fellesfrokosten (noe man sjelden får). Så langt begynte jo dagen greit.

Så ble en pleier med meg for å ta MR-undersøkelse. Jeg måtte altså ligge helt stille inne i en liten maskin mens det kom høye fæler lyder. Gikk helt greit.. Helt til slutten....for da fikk jeg en helt forferdelig vondt krampe i leddene. Og ikke kunne jeg riste noe særlig på armene for å få ut krampen fordi jeg var stuck i maskina! Grusomt. Men heldigvis ble det over.

Så dro jeg hjemover, og stoppet innom butikken. Jeg sliter med et overvektsproblem og jobber med å få det av meg, ved sunn mat og trening. Det begynte bra. Jeg kjøpte salater, grønnsaker og frukt, Imsdal, ekstra lett melk og grovbrød. Kjøpte itillegg en 1,5 l cola, men grunnen var faktisk at jeg var veldig kvalm...

Ja, så kom jeg da hjem etter et stooort slit, for posene og bagene var forfedelig tunge! Ble så irritabel..hadde to bæreposer, to bager og en pose skittentøy.

Da jeg endelig kom hjem merka jeg en helt forferdelig lukt... Noe i en søppelpose på stua hadde lekket, og en illeluktende saft la seg utover gulvet.

Var jo bare å vaske og tørke opp da....

Gikk i kjøleskapet, men en venninne som av kompliserte årsaker har nøkler til leiligheten min, hadde seff spist opp det jeg ville ha.

Så skulle jeg spise et par skiver grovt brød med banan. Før jeg skulle trene. Selvfølgelig var brødet så godt at jeg ikke klarte å stoppe, og spiste opp over halvebrødet. Var så mett og itillegg så trøtt pga medisiner jeg tar, at jeg måtte ta meg en lur.

Greide ikke stå opp i tide til å rekke trening.

Så ringte telefonen mens jeg var i drømmeland. En venninne ringte og ville at jeg skulle komme å besøke henne, så kunne jeg få bursdagsgaven min. (Fylte år for en stund siden, men vi har ikke truffet hverandre siden da).

Jeg sa først at jeg ikke orket, at jeg sov, men hun maste og var så hyggelig og andre venninner var der også, så jeg tenkte det ville bli koselig. Jeg ordnet meg og gikk til bussen. Mistet første buss... Da dro jeg likegodt til butikken for å kjøpe noe Imsdal. Drakk det. Og ble igjen kvalm! Blanden for mye brød og etterpå vann, var nok for sterk for magen min.

Uansett tok jeg neste buss, og ringte så på utenfor avdelingen til venninna mi. Klokka var blitt seks, og jeg så på mobilen min at venninna mi hadde sendt melding om at hun ikke fikk ta imot besøk etter kl seks. Den fikk jeg ti på seks mens jeg allerede satt på bussen, og så ikke før nå. Hun kom ned bare for å gi meg en klem og si at jeg ikke kunne komme inn. De andre venninnene var der fremdeles, men de fikk visst bli en liten stund til. Har du bursdagsgaven min da, spurte jeg, men nei, den fant hun ikke.

Så jeg måtte bare gå tilbake til bussen og ta bussen tilbake. 50 spenn kostet det meg. For ingenting, bare et avbrudd i en deilig søvn i en ellers fæl dag.

Næmmen, kjære vene da...for en stresset og bad day :(

Hopp opp i soffan, finn en god film, lag en god kopp the...og koooooos deg...det fortjener du !

Beste hilsner...

Skrevet

Lykkedagen min. Vi giftet oss fredag den 13.

Gratulere så mye da :)

Minsten min hadde termin fredag den 13...dog kom han ut fire dager etter.

I dag fredag 13.kan typen og jeg feire 3 måneders dagen...(vi er så tidlig pån at vi feirer litt sånn på månedene ennå *ler* )

Ha en fortsatt fin fredag og kos dere.

:)

Skrevet

Ingen her heller,heldigvis:o)

Og det er bra...men du...for oss som ikke "tror" på fredag den 13. kan uhellene skje i morgen vettu...sååååå...take care ;)

Riktig god helg til deg fra...

Skrevet

Og det er bra...men du...for oss som ikke "tror" på fredag den 13. kan uhellene skje i morgen vettu...sååååå...take care ;)

Riktig god helg til deg fra...

Ja skal se at jeg får brukket alle neglene hos negldesigneren i morgen;o)

Kanskje så blir bryllupet jeg skal i avlyst også.

Skrevet

Jeg fikk fem råtne brev i dag, bl.a epikrisen fra sykehuset. Der sto det XX år gammel kvinne, alder etter utseende :o(. Og jeg som trodde jeg så så ung ut *skikkelig muggen*

Skrevet

Jeg fikk fem råtne brev i dag, bl.a epikrisen fra sykehuset. Der sto det XX år gammel kvinne, alder etter utseende :o(. Og jeg som trodde jeg så så ung ut *skikkelig muggen*

De tok sikkert feil:o)

Skrevet

Javisst pokker har jeg vært uheldig. Jeg mistet et egg i gulvet!!! Ka du gjer?

Skrevet

Eneste er at jeg ikke har ant hvor mobilen min har vært i dag, men det er ikke uvanlig..

Skrevet

De tok sikkert feil:o)

Det sa datteren min (19) også. Samtidig som hun lo så hun skrek ;o)

Skrevet

Jeg brukte alt for mye penger. Skulle ønske jeg kunne skylde på fredag den 13. :)

Skrevet

Jeg brukte alt for mye penger. Skulle ønske jeg kunne skylde på fredag den 13. :)

Soria - jeg har en ide!!! Skyld på kemneren. Evt. en gammel elsker.

Skrevet

Som en trøst kan jeg jo fortelle at vi på skolen hadde mang en tårefylt latter av alle skrivefeilene og feil ellers som forekom i epikriser ol.

Så de har skrevet feil...helt sikkert :)

Gjest ikke overtroisk
Skrevet

Tror man at noe kan hende en på en slik dato, så gjør det sannsynligvis det ;)

Siden jeg ikke er overtrois hadde jeg en usannsynlig fin dag igår. Fikk gjort unna mye, og ble fornøyd med resultatet. Tenkte ikke engang på at det var fredag 13. og der har du det. De som tenker for mye ender opp med problemer ;)

Skrevet

Tror man at noe kan hende en på en slik dato, så gjør det sannsynligvis det ;)

Siden jeg ikke er overtrois hadde jeg en usannsynlig fin dag igår. Fikk gjort unna mye, og ble fornøyd med resultatet. Tenkte ikke engang på at det var fredag 13. og der har du det. De som tenker for mye ender opp med problemer ;)

Du har nok rett...er man livredd den dagen og går ut så kan det nok skje noe.

Og ting som skjer ville sannsynligvis skjedd dagen etterpå eller noe :)

Hadde selv en fin dag i går, var og handlet med gutta og modern...kjøpte masse skoletøy til barna for halve av allerede nedsatt pris...suuuperbillig.

Så renset vi en bøtte rips for frysing og koste oss ellers mye i løpet av dagen.

Den stakkars halvdelen min - som heller ikke tror på denne dagen - så at nesten alle av de 8 lysene på huset og garasjen hans hadde sluttet å virke, samt at alarmen hadde gått i tornaværet kl 6 på morran...

sammen med traktorkrasjen så hadde han en litt sær dag da :)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Dette er grunn til å gå til sak!:-|

Gjest Iznowgood_still_going_strong
Skrevet

Tja, uheldig.... Sist fredag den 13. før gubben skulle på jobb om morgenen fortalte han meg at han ikke ville adoptere ifra Kina allikevel etter å ha endelig blitt godkjent etter to år og fire måneder med saksgang her i landet... Men aldri så gæærnt at det ikke er godt for no' ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...