Gå til innhold

Fredag den 13...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, uheldig.... Sist fredag den 13. før gubben skulle på jobb om morgenen fortalte han meg at han ikke ville adoptere ifra Kina allikevel etter å ha endelig blitt godkjent etter to år og fire måneder med saksgang her i landet... Men aldri så gæærnt at det ikke er godt for no' ;-)

Whow...det var bare nerver eller ???

Håper det...og at alt endte bra til slutt...

:)

Gjest Iznowgood_still_going_strong
Skrevet

Whow...det var bare nerver eller ???

Håper det...og at alt endte bra til slutt...

:)

Joda, jeg har det bra :-) Men menneskebarn ble det ikke på meg i dette livet.

Skrevet

Vi gikk på en ny restaurant vi ikke hadde prøvd før - og maten smakte som makrell i tomat og silofor.

Så hvis man kan kalle de bortkastede pengene for uflaks, så ja...

Hilsen

Gjest hel, ikke stykkevis og delt
Skrevet

Du har nok rett...er man livredd den dagen og går ut så kan det nok skje noe.

Og ting som skjer ville sannsynligvis skjedd dagen etterpå eller noe :)

Hadde selv en fin dag i går, var og handlet med gutta og modern...kjøpte masse skoletøy til barna for halve av allerede nedsatt pris...suuuperbillig.

Så renset vi en bøtte rips for frysing og koste oss ellers mye i løpet av dagen.

Den stakkars halvdelen min - som heller ikke tror på denne dagen - så at nesten alle av de 8 lysene på huset og garasjen hans hadde sluttet å virke, samt at alarmen hadde gått i tornaværet kl 6 på morran...

sammen med traktorkrasjen så hadde han en litt sær dag da :)

Halvdelen din?

Skrevet

Joda, jeg har det bra :-) Men menneskebarn ble det ikke på meg i dette livet.

Det var skikkelig ille...ikke at jeg ikke tror man kan ha et strålende godt liv uten barn men etter å ha hatt forventninger så lenge så må det jo ha vært en stor smell.

Det høres ut som om at du har godtatt "din skjebne" og det er flott.

Du får sørge for å utnytte din tid til slikt som foreldre kanskje har vanskelig å finne tid til...du kan helt enkelt være skikkelig selvsentrert i forhold til livet og det er en godis ikke så mange har :)

Kanskje har du tante/onkelbarn, venners barn ol. du kan gi litt av din kjærlighet og tid til...

Jeg har lært at man skal aldri si aldri...ergo - i følge meg - kommer det kanskje barn inn i bildet en gang som du kan ta hånd om som om de var dine egne...

Ha en fin helg fortsatt iallefall :)

Skrevet

Vi gikk på en ny restaurant vi ikke hadde prøvd før - og maten smakte som makrell i tomat og silofor.

Så hvis man kan kalle de bortkastede pengene for uflaks, så ja...

Hilsen

Det er uflaks ja...

Å satse på en god middag som smaker som blingsen hjemme med makrell på er ikke noe en kan misunne deg nei...

Håper du klaget litt og greier da...og at dere går tilbake dit er selvsakt utenkelig ?

Bedre lykke neste gang...og kanskje du wokker litt neste fredag 13 ?

Gjest Iznowgood_still_going_strong
Skrevet

Det var skikkelig ille...ikke at jeg ikke tror man kan ha et strålende godt liv uten barn men etter å ha hatt forventninger så lenge så må det jo ha vært en stor smell.

Det høres ut som om at du har godtatt "din skjebne" og det er flott.

Du får sørge for å utnytte din tid til slikt som foreldre kanskje har vanskelig å finne tid til...du kan helt enkelt være skikkelig selvsentrert i forhold til livet og det er en godis ikke så mange har :)

Kanskje har du tante/onkelbarn, venners barn ol. du kan gi litt av din kjærlighet og tid til...

Jeg har lært at man skal aldri si aldri...ergo - i følge meg - kommer det kanskje barn inn i bildet en gang som du kan ta hånd om som om de var dine egne...

Ha en fin helg fortsatt iallefall :)

Takk, og god helg til deg også :-)

Skrevet

Halvdelen din?

Da mente jeg "min bedre halvdel"...men siden jeg mener jeg er like god som ham *ler* så får han bare hete "halvdelen min"...

;)

Skrevet

Vel for det første måtte jeg stå opp klokken 7(!) for jeg skulle passe niesen min mens søster var på jobb. Ja 7 er nok vanlig for mange, men ikke for meg...

Vi skulle ta et par busser, og jeg ba henne passe godt på billetten for vi får bruk for den senere. Og joda hun holdt godt på den hele bussreisen. Idét vi går av spør jeg: "har du billetten?" .....nei.... Så måtte kjøpe ny. Jeg tok vare på den resten av turen.

Etter at søster kom hjem, gikk vi og handlet. Og jeg, som aldri ville flytte fra der jeg bor fordi jeg bor vegg i vegg med MAXI-butikken, fant ut nå at jeg bør nok flytte likevel. Jepp, nå vil jeg bo ved siden av Ultra! (første gang jeg handlet i Ultra-butikk, ja) Og jeg har egentlig ikke lyst til å flytte...

Var også barnevakt på kvelden da søs skulle ut på fest. Var trøtt, og ville legge meg, men neida. Søster hadde glemt nøklene. Og jeg kan ikke legge meg til å sove uten å låse når niesen ligger og sover i første etasje...Heldigvis var ikke søster så sein, og jeg kom meg endelig i seng... på den hardeste madrassen som finnes. Godt å være hjemme igjen nå!

Skrevet

Som en trøst kan jeg jo fortelle at vi på skolen hadde mang en tårefylt latter av alle skrivefeilene og feil ellers som forekom i epikriser ol.

Så de har skrevet feil...helt sikkert :)

Jeg har lest mange feil i epikriser jeg også men denne slo alle rekorder ;o)

Skrevet

Dette er grunn til å gå til sak!:-|

Det er utilgivelig. Hvordan kunne de gjøre en slik stor feil ;o)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er utilgivelig. Hvordan kunne de gjøre en slik stor feil ;o)

Pytt, vi vet jo at sykehusene daglig gjør feil;-)

Skrevet

Vel, flyet fra Sola til Gardermoen bråbremset da vi skulle til å ta av om morgenen den dagen. Så var det nesten en times venting, pga. noe kluss med motoren.

Men at det var pga fredag 13.? Næsj. Kunne skjedd når som helst. Forsinkelsen var dessuten bare bra for vår del, som likevel hadde hele morgenen, formiddagen og tidlig ettermiddag å slå ihjel på Jessheim før vi traff de vi skulle være hos den helgen. :)

Resten av dagen ble flott!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...