Gå til innhold

Hvor lenge har du vært her på dol?

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_still_going_strong
Skrevet

Jeg se at noen takker for seg og nye nick kommer. Noen har samme nick og noen bytter. Hvor lenge har du vært her, med ett eller flere nick? Og hvorfor er du her fortsatt? Jeg kiker innom innimellom og leser og ler og blir rørt og irritert og synes at dol er en artig plass i nettverdenen. Derfor er jeg her etter fire år :-)

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• ShitDiddelyDo

5

• kyrillo

3

• Åsemor

2

Skrevet

Har vært her - litt til og fra i snart seks år, faktisk. Begynte å vanke her da jeg var gravid med eldstemann, som nå er fyllt fem.

Har hatt to nick, men endret bare det første nicket litt, til det jeg _egentlig_ ville ha da jeg første gang registrerte meg.

Skrevet

Jeg begynte å henge på Ungdomsforumet da jeg var 15-16 år. Nå er jeg 22. Husker ikke hvilket nick jeg brukte da. Var borte fra DOL i ca ett år, og kom tilbake våren 2001 med nicket jeg bruker i dag. Hang da mest på Seksualitet og var her ikke så ofte, men gikk lei av de samme temaene om igjen og om igjen. Så har vært på Åpent forum nå i det siste. Husker ikke hvor lenge. Kanskje snart ett år(?)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har vært her siden påsken i år.

Men jeg er ikke ny på internet. Det er tross alt flere år siden internet kom til vår lille bygd, og nærmest fra dag 1 har jeg vært aktiv på kanalen #Odalen på IRC.

Jeg var til og med nære på å bli moderator engang, men ble utsatt for et komplott fra en rival.

I fortvilelsen av dette sviket fra min nære "sammensatte" (som vi sier her i Odalen), rømte jeg til dol.

Og det må sies at jeg er veldig glad for at jeg endelig fant dere.

Dere er nå mine sammensatte.

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Har vært her under dette nicket i omlag et halvår, kanskje?

Før det hadde jeg et annet nick, som jeg nå har kasta... Har vel vært her et par år tilsammen, kanskje?

Skrevet

Tror det nærmer seg 7 år. Til og fra, men mest til må jeg innrømme... ;-)

Samme nick hele tiden, med svært få unntak.

Skrevet

Nesten fem år tror jeg, har hatt et par-tre andre nick i perioder i begynnelsen, men landa til slutt på Åsemor. Er ikke sikker på hvor lenge nicket Åsemor har vært her, men det må være noen år nå.

Skrevet

Jeg har vært her siden Molly ble gravid. Vet ikke om det er fem eller seks år siden. Fant siden på høsten og det er det første jeg husker.

Dol er en kjekk side å ha når man ikke vet hva man skal finne på. Avhengighetsskapende :o(

hare1365380455
Skrevet

1 1/2 år ca. Har dette nicket, men av og til skriver jeg under med noe annet..

Skrevet

Siden høsten -99, det har faktisk blitt noen år:-) Har hatt mange forskjellige nick, nååå, nosferatu, SierDuDet, pluss noen til, men har mest brukt musikeren:-)

Skrevet

Siden høsten -99, det har faktisk blitt noen år:-) Har hatt mange forskjellige nick, nååå, nosferatu, SierDuDet, pluss noen til, men har mest brukt musikeren:-)

Hehe...

Skrevet

Har vel vært her noget over tre år - i mai tror jeg det var :)

Den første tiden gikk jeg under k33 - kvinne 33 år.

Etter hvert som jeg ble fast gjest og folk begynte å kjenne meg ville jeg ha et mer personlig nick og satset da på Rubia - betyr blond, på spansk...he he.

En liten prosent av tiden jeg er her bruker jeg tilfeldige nick - mer før - det er da i de tilfellene det diskuteres/skrives om ting jeg ikke ønsker skal lyses om mitt faste nick.

Synes også at DOL har forandret seg denne tiden.

Positivt før var alle de kjente nickene, man visste litt mer om den man svarte liksom.

Dog var det mer "hissighet" før synes jeg, dvs.krasse svar på "dumme" spørsmål.

Dette har bedret seg vesentlig men nå har desverre også en del sympatiske nick forsvunnet.

Men forandring fryder er det noe som heter :)

Skrevet

Jeg har vært her siden påsken i år.

Men jeg er ikke ny på internet. Det er tross alt flere år siden internet kom til vår lille bygd, og nærmest fra dag 1 har jeg vært aktiv på kanalen #Odalen på IRC.

Jeg var til og med nære på å bli moderator engang, men ble utsatt for et komplott fra en rival.

I fortvilelsen av dette sviket fra min nære "sammensatte" (som vi sier her i Odalen), rømte jeg til dol.

Og det må sies at jeg er veldig glad for at jeg endelig fant dere.

Dere er nå mine sammensatte.

Hvor ligger Odalen???

Skrevet

Har vært her siden 2000- tror jeg? Hadde et annet nick før, men det ble tatt. Har brukt Osiris siden 2000 iallefall

Gjest nick nummer 47
Skrevet

Har vært her siden 2000- tror jeg? Hadde et annet nick før, men det ble tatt. Har brukt Osiris siden 2000 iallefall

Kan ikke si jeg kjenner igjen nicket. Er du sjelden på dol da?

Skrevet

Kan ikke si jeg kjenner igjen nicket. Er du sjelden på dol da?

Litt fra og til. Jeg har da ikke tid til å sitte her hele dagen og heller ikke hver dag året rundt.

Skrevet

Oppdaget DOL i 2001, tror jeg... det var da jeg kom meg på nett for første gang.

Husker det første innlegget jeg lo skikkelig av - på seksualitet. Ei jente spurte om hun kunne bli gravid av å svelge, og om sæd var farlig. SierDuDet svarte ganske kjapt at sæd var kjempefarlig - "så engang en skrekkfilm om sæd, og dæven døtte den var skummel" - noe i den duren skrev han.

Nå skrev jeg meg litt bort her...

Har hatt samme nick hele tiden, tror jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...