Gå til innhold

Hvor lenge har du vært her på dol?

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• ShitDiddelyDo

5

• kyrillo

3

• Åsemor

2

Skrevet

4 1/2 år m samme nick,

men har hatt lange pauser innimellom pga begrensa nett-tilgang.

Kvifor eg er her... nei... si det, du ???

Skrevet

Har faktisk vært her i mange år nå, hvertfall 5-6. Leser nok mer enn jeg skriver, pluss at jeg har hatt opphold på et par år tenker jeg.

Skrevet

Har vært her siden høsten '98 - fant fram hit da jeg var gravid med mitt første barn. Har hatt samme nick hele tiden. Skriver ikke så ofte, men leser mye :)

fei1365380229
Skrevet

Har vært her siden desember 2000, det var da vi bestemte oss for å adoptere og da fant vi adopsjon på DOL.

Begynte som Petra, men ble utestengt plutselig (skrev ikke noe kontroversielt tror jeg). Tok så fei - som er et kinesisk navn.

Skrevet

Har vært her siden desember 2000, det var da vi bestemte oss for å adoptere og da fant vi adopsjon på DOL.

Begynte som Petra, men ble utestengt plutselig (skrev ikke noe kontroversielt tror jeg). Tok så fei - som er et kinesisk navn.

Tror jeg har vært her siden 1998, men det er mulig jeg må tørke støv av topplokket. Likeså mener jeg å ha tatt i bruk det samme navnet.

fei1365380229
Skrevet

Tror jeg har vært her siden 1998, men det er mulig jeg må tørke støv av topplokket. Likeså mener jeg å ha tatt i bruk det samme navnet.

fei eller Petra? Jeg logget meg inn som Petra i des-00, men husker ikke når jeg ble utestengt med det navnet.

Gjest gamlebarbie
Skrevet

Jeg har vært her siden 2000.

Je brukte et annet nick de første tre årene, men skiftet, fordi en jeg kjenner litt, tilfeldigvis fikk vite nicket.

Det var helt på trynet, så jeg måtte skifte. Nå er jeg nesten alltid LucySky, unntatt når jeg kommenterer eller spør i visse situasjoner.

Jeg vet ikke helt hvilket år jeg kom inn hit. Tror jeg leste om DOL en eller annen plass..:-) Er ikke så ofte innom nå lenger, men må innom på et par av forumene.

Er ganske gammel i gamet, om man kan si det så..:-) Og DOL-folka har vært en fabelaktig støtte og glede i mange år.

Før hadde jeg nicket Barbie, men det ble borte på en eller annen måte, så nå går det på........

Skrevet

Tror jeg oppdaget det for ca. 7 år siden...?

"............................"

Skrevet

Blæh.....

Ja? Helt sant! Du skulle bare visst hvor mange jeg er/har vært her inne på dol.

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg har vært her siden påsken i år.

Men jeg er ikke ny på internet. Det er tross alt flere år siden internet kom til vår lille bygd, og nærmest fra dag 1 har jeg vært aktiv på kanalen #Odalen på IRC.

Jeg var til og med nære på å bli moderator engang, men ble utsatt for et komplott fra en rival.

I fortvilelsen av dette sviket fra min nære "sammensatte" (som vi sier her i Odalen), rømte jeg til dol.

Og det må sies at jeg er veldig glad for at jeg endelig fant dere.

Dere er nå mine sammensatte.

Og en ting ting til!

Sånn som du jabba før med alle som ikke skrev under bare ett nick. Som ikke STO fram og var seg selv. Som var for feige til å skrive under nicket sitt.

HVORFOR har du byttet nick hvis det ikke er fordi du er feig da! Det sier litt om hva argumentene dine var/er verdt... Hrrrmf!

Skrevet

Jeg har vært her (litt frem og tilbake) siden 1999-2000.

Enig med deg ang. DOL. Masse gøy/interessant å lese.

Skrevet

Jeg snublet for første gang innom via gravid-forum da jeg ble gravid våren 2000.

Ble snart hekta - og har vært her med samme nick siden den gang, men i varierende intensitetsgrad.

Skrevet

Har vært her siden høsten '98, og det ser ikke ut til at jeg sier takk for meg ennå, ihvertfall. :)

Skrevet

Siden januar 99, lite i det siste da, alltid samme nick.

Skrevet

I mange år. Før så var DOL både engasjerende og morsomt, men nå er det bare lett underholdende. Har dessuten funnet bedre forum.

Hvilket forum er det?

Er litt lei av DOL, så det hadde vært fint med tips om noe annet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...