Gå til innhold

Hvor lenge har du vært her på dol?

Anbefalte innlegg

orginal svane
Skrevet

Hei Flisa :-)

He he, ser at du også surrer litt rundt her inne fortsatt. Hyggelig å "se" deg. Før i tiden bodde vi omtrent her, men nå blir det heldigvis tid til andre ting også.

Håper at alt er bra med deg og dine.

Vi "sees" :-)

Klem fra

Så kjekt å se at dere fortsatt er her;))) Svane er tilbake. Vi har jo prata mye i lag oppover tiden. Har vært borte i 5 år så måtte bare bare innom å hilse på dere. Klem fra meg

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• ShitDiddelyDo

5

• kyrillo

3

• Åsemor

2

Skrevet

Så kjekt å se at dere fortsatt er her;))) Svane er tilbake. Vi har jo prata mye i lag oppover tiden. Har vært borte i 5 år så måtte bare bare innom å hilse på dere. Klem fra meg

Hei Svane :-)

Jøss, du også? Jeg snakket mye med både deg og Per den gangen, mimre... det var koselig. Ellers er det svært lite jeg også har vært her de siste årene. Dol var fin terapi i en vanskelig tid. Jeg har det kjempefint nå. Håper at du også har fått det greit.

Snakkes!

Klem fra

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...