orginal svane Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hei Flisa :-) He he, ser at du også surrer litt rundt her inne fortsatt. Hyggelig å "se" deg. Før i tiden bodde vi omtrent her, men nå blir det heldigvis tid til andre ting også. Håper at alt er bra med deg og dine. Vi "sees" :-) Klem fra Så kjekt å se at dere fortsatt er her;))) Svane er tilbake. Vi har jo prata mye i lag oppover tiden. Har vært borte i 5 år så måtte bare bare innom å hilse på dere. Klem fra meg 0 Siter
kyrillo Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Så kjekt å se at dere fortsatt er her;))) Svane er tilbake. Vi har jo prata mye i lag oppover tiden. Har vært borte i 5 år så måtte bare bare innom å hilse på dere. Klem fra meg Hei Svane :-) Jøss, du også? Jeg snakket mye med både deg og Per den gangen, mimre... det var koselig. Ellers er det svært lite jeg også har vært her de siste årene. Dol var fin terapi i en vanskelig tid. Jeg har det kjempefint nå. Håper at du også har fått det greit. Snakkes! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.