Gå til innhold

tips restaurant i stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest går altfor sjelden ut..
Skrevet

Skal ut å spise, og aner ikke hvor vi skal gå. Takk for tips! Skal ut med mannen min.

Skrevet

Restaurant Stim - Skagenkaien 30.

Bordbestilling: 51 85 00 16

Tunfisken er himmelsk!

Skrevet

Restaurant Stim - Skagenkaien 30.

Bordbestilling: 51 85 00 16

Tunfisken er himmelsk!

Det ble en gresk restaurant ved kulturhuset. Men takk for tipset! Har ikke sett restaurantetn du nevnte.

Skrevet

Bevaremegvel!

Den er kjempefin, akkurat passe folk, passe stemning, og best av alt: nyyyydelig mat...mmmm....

Ligger på Skagen, rett ved Newsman.

Skrevet

Bevaremegvel!

Den er kjempefin, akkurat passe folk, passe stemning, og best av alt: nyyyydelig mat...mmmm....

Ligger på Skagen, rett ved Newsman.

Hei! Vi gikk forbi, men mannen min syntes den virket for dyr. Men jeg har lyst til å prøve den en annen gang. (Er det dyrt?) Takk for svar.

Skrevet

Hei! Vi gikk forbi, men mannen min syntes den virket for dyr. Men jeg har lyst til å prøve den en annen gang. (Er det dyrt?) Takk for svar.

Vel, den er nok noe dyr, ja.

Sist vi var der, bestilte vi dagens treretter, en flaske vin, et glass musserende til hver + kaffe. Da kom vi opp i 1550 ca.

Men maten er altså helt utrolig god, så til spesielle anledninger er den bare konge og et must!

MEN, de har barmeny også, og der er det noe billigere. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...