Gå til innhold

Gravplass for fostere

Gjest takk for hjelp på forhånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vet at det finns noe slikt. Tidligere la man fosteret i kiste sammen med en eller annen (tilfeldig) voksen. Så fant man på dette med en felles gravplass. Jeg lurer på om det (i Oslo) finns på den der gravlunden som ligger oppe i Akersgaten, - men jeg er ikke sikker.

Kan du ikke ringe og spørre Rikshospitalet eller Kirkevergen (som har med gravplasser å gjøre)?

Det var (nesten) fullbårne dødfødte som i riktig gamle dager ble gravlagt sammen med andre avdøde.

Tidlig aborterte fostre tror jeg i utgangspunktet behandles slik annet "sykehusavfall" fra operasjoner osv. blir håndtert.

Skrevet

Leser innlegget ditt med vantro, beklager. Jeg greier bare ikke tro at du virkelig er imot abort. Tror dette var et lureinnlegg for å stigmatisere virkelige abortmotstandere.

Tror også at innlegget til "abortmotstander" er av samme slag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...