Gjest helt nybegynner Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Har begynt å leke meg litt med HTML-koder men får ikke alt som jeg ønsker til. Hvordan gjør man for å få ekstra stor skrift? Jeg skriver teksten her men skriften som vises tilsvarer ca. str. 12 i Word. 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 skal vi se hvor mye jeg husker... eller 6, eller 7... vet ikke hvor høyt opp du kan gå, bare prøv deg frem. Hvis ikke dette funker, så ha meg unskyldt. Er årevis siden jeg lagde hjemmesider... 0 Siter
tiliti Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 http://www.htmlgoodies.com/primers/basics.html 0 Siter
Moraki Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 skal vi se hvor mye jeg husker... eller 6, eller 7... vet ikke hvor høyt opp du kan gå, bare prøv deg frem. Hvis ikke dette funker, så ha meg unskyldt. Er årevis siden jeg lagde hjemmesider... Husker jeg var en ivirg hjemmesidesnekrer i mine yngre dager. Nå husker jeg omtrent ingenting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.