Hekta Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Heisann Noen som vet om en god lege i Stavanger? Vet bare om en lege som er bra, men hun er fullbooket... Skulle ønske jeg kunne tatt med meg legene jeg har nå :-) Kan legge til at jeg flytter til Tjensvollkrysset. 0 Siter
snø Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Litt kjiipt å bo i Tjensvollkrysset, da, mye trafikk der! ;o) Min fastlege er topp, men har full liste, dessverre. Vet ikke om noen andre, men vet at det et eller annet sted finnes lister over leger med ledig kapasitet. Sikkert noen andre som kan svare på det. Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest siddis-eg Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Min fastlege er også topp, men han er fullbooket. Ingen som bor i Tjensvollkrysset. 0 Siter
Hekta Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 Min fastlege er også topp, men han er fullbooket. Ingen som bor i Tjensvollkrysset. Svært så folk skulle kvervulere i dag da.. VED tjensvollkrysset Fornlyd? 0 Siter
Hekta Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 Svært så folk skulle kvervulere i dag da.. VED tjensvollkrysset Fornlyd? *kremt* rettelse: fornøyd 0 Siter
Gjest siddis-eg Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 *kremt* rettelse: fornøyd Ja ;o) Nord, syd, øst eller vest for krysset ? Bor der sjøl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.