Gjest Big Mac Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Når verden er vanskelig, er det godt å vite at det finnes de som har det verre: http://www.parapluesch.de/flash_neu/test.htm Så langt har jeg klart å sende en stakkars tøykrokodille inn i en dyp psykose... 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Hjalp ikke å gi den lykkesprøyte i neseboret heller... 0 Siter
Moraki Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Den loader jo bare, jo....? Og biter negler.. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Jippi! Krokodillen er frisk. Synd at flodehesten ser ut til å være avhengig av internett, og sauen er fortsatt ulv.. Men 1/3, fint å se at utdannelsen min gir resultater 0 Siter
Soria Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 To av tre er ikke så verst, spesielt når det står at terapi ikke kan brukes på den tredje. 0 Siter
Puzen Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Noen som får opp alternativer til å behandle sauen? Får bare opp medical examination, og det er jo ikke nok for å få den frisk.. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Noen som får opp alternativer til å behandle sauen? Får bare opp medical examination, og det er jo ikke nok for å få den frisk.. Se på infotavla det står at den er for ustabil til å bli tatt under behandling... 0 Siter
Gjest Ingen psykolog ihvertfall Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Skjønner ingenting av det skjemaet jeg. Når jeg har prøvd noe blir det noen ganger streket over det alternativet, og noen ganger borte, og så plutselig kommer de tilbake. Hva skal jeg gjøre`? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Skjønner ingenting av det skjemaet jeg. Når jeg har prøvd noe blir det noen ganger streket over det alternativet, og noen ganger borte, og så plutselig kommer de tilbake. Hva skal jeg gjøre`? Du ser jo om de fungerer på skjemaet. Hvis det går virkelig galt, så gi dem litt elektrosjokk 0 Siter
Gjest Ingen psykolog ihvertfall Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Du ser jo om de fungerer på skjemaet. Hvis det går virkelig galt, så gi dem litt elektrosjokk Men hvorfor blir noen punkter overstreket og noen borte, og hvorfor kommer de plutselig tilbake? Hvor finner jeg elektrosjokk? Når flodehesten plutselig ble vborte, er den helbredet eller rømt da`? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.