Gå til innhold

Cd spillerene som forsvant!

Anbefalte innlegg

Gjest Cd løs
Skrevet

Noen som kan hjelpe litt?

Jeg har nemlig fått det problemet at begge cd spillerene på pc'n min plutselig "ble borte"!

For å si det sånn: De virker, men det ser ikke ut som om datamaskinen vet at de er der. *klønete fortalt, men håper noen skjønner hva jeg mener*

Noen som vet hva som har skjedd og hva som må gjøres?

Er ikke så lett å installere dem på nytt heller siden det ikke er noen cd spillere å intallere fra!

Skrevet

Jeg har akkurat samme problem-bortsett fra at ALT har forsvunnet... Virker helt fint når jeg finner det, men det er jo ikke lett...:(

Skrevet

Hvis du har Windows 2000 eller Windows XP bør du kunne finne dem under (fra hukommelsen) "computer administration" i kontrollpanelet - gå til "disk management" eller noe i den duren. Hvis du finner dem der må du bare gi dem en bokstav på nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...