Gjest Cd løs Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Noen som kan hjelpe litt? Jeg har nemlig fått det problemet at begge cd spillerene på pc'n min plutselig "ble borte"! For å si det sånn: De virker, men det ser ikke ut som om datamaskinen vet at de er der. *klønete fortalt, men håper noen skjønner hva jeg mener* Noen som vet hva som har skjedd og hva som må gjøres? Er ikke så lett å installere dem på nytt heller siden det ikke er noen cd spillere å intallere fra! 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Jeg har akkurat samme problem-bortsett fra at ALT har forsvunnet... Virker helt fint når jeg finner det, men det er jo ikke lett... 0 Siter
citoyen Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Hvis du har Windows 2000 eller Windows XP bør du kunne finne dem under (fra hukommelsen) "computer administration" i kontrollpanelet - gå til "disk management" eller noe i den duren. Hvis du finner dem der må du bare gi dem en bokstav på nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.