Gå til innhold

Carew og SDD

Anbefalte innlegg

Gjest tjuagutt
Skrevet

Satt og leste i en tråd fra i går om Carews pågående farskapssak.

Jeg blir ikke videre imponert over SDD sin argumentasjon. Det er virkelig banalt og tro at de som ligger med en fotballspiller automatisk ses på som fotballhorer. Jeg tenkte ikke tanken engang da jeg leste artikkelen om jenta som stod frem i VG.

Det er en kjent sak at Carew er en veldig bortskjemt og arrogant type. Når han ikke er mann nok til å ta en prat med jenta i løpet av 14 - 15 m.n.d så må han bare regne med at det vil lekke ut.

Hvorfor skal denne jenta alene ta belastningen med dette i venne og bekjenskapskretsen, for der har sikkert disse ryktene vært kjent lenge.

Jeg har aldri hatt spesielt respekt for Carew og enda mindre nå. Og det gjelder selv om han skulle vise seg å ikke være faren. Skulle han derimot være faren må jo ungen få det forferdelig med en så profilert far som ikke vil vite av ham.

SDD argumenterer i kjent stil med skitprat og enkel frp-retorikk, den som ligger med en fotballspiller er fotballhorer, da er vel de som ligger med oss Dolere Dol- horer og de som ligger med sjefen er sjefshorer. Ja for enkelte er verden så enkel.

mvh

Skrevet

Hmmm...jeg fikk da ikke inntrykk av annet enn at han skisserte det som en mulighet. Tror ikke FRP har noen plass i den saken der.

"............................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehehe.

Noen burde utvilsomt få igjen skolepengene sine! :)

Skrevet

Hehehe.

Noen burde utvilsomt få igjen skolepengene sine! :)

Hei! Kjeder meg jeg.Kaill`n har lagt seg og jeg sitter her uten å ville stoppe festen.Har du noe morsomt og fortelle?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hei! Kjeder meg jeg.Kaill`n har lagt seg og jeg sitter her uten å ville stoppe festen.Har du noe morsomt og fortelle?

Dessverre hoppet jeg til køys etter innlegget over, så jeg rakk ikke å fortelle noen morsomme anekdoter.

Dytta i meg 2 store Odalslefser fra tante Bendick (som er lefsøse her oppe og en av norges første transvesitter), og tro meg: Etter 2 av dem slukner selv en elg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...