Gjest kroner&ører Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Hvem er de mest gjerrige i samfunnet? 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Gamlinger med fet lommebok - uten tvil! Bare se neste gang du er i butikken... De lirer seg avgårde med en melk og et lite 1 krones rundstykke under armen. Lever som ultrafattige, men har halv mill. og mer på bok. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 De som bruker masse penger på seg selv, men ikke noe på andre (med mindre de får noe igjen for det selv). 0 Siter
Gjest jungelord Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Nå tenker du vel pengemessig,men man kan være gjerrig på mange måter. Gjerrig på medmenneskelighet. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 de rikeste? 0 Siter
Prozak Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Gamlinger med fet lommebok - uten tvil! Bare se neste gang du er i butikken... De lirer seg avgårde med en melk og et lite 1 krones rundstykke under armen. Lever som ultrafattige, men har halv mill. og mer på bok. Og det kan du se på dem? At de har penger på banken, mener jeg? :-) "............................" 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Og det kan du se på dem? At de har penger på banken, mener jeg? :-) "............................" Hehe, nei selvfølgelig synes det ikke. En del eldre folk har jo gjerne en del oppsparte midler etter et langt arbeidsliv og eier sine boliger og slikt. Siktet ikke til minstepensjonsitene da, men de som lever superspartansk og ikke bruker et øre på seg selv, bare for å legge alt til side. Vet om flere slike gamle her jeg bor. Er litt trist, ikke sant. Tenk så fint en del av dem ville hatt det om de hadde unt seg en bedre middag og litt til seg selv! Har man slitt et helt liv, bør man unne seg litt når man er gammel. (de som kan) 0 Siter
Gjest kansta Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Hehe, nei selvfølgelig synes det ikke. En del eldre folk har jo gjerne en del oppsparte midler etter et langt arbeidsliv og eier sine boliger og slikt. Siktet ikke til minstepensjonsitene da, men de som lever superspartansk og ikke bruker et øre på seg selv, bare for å legge alt til side. Vet om flere slike gamle her jeg bor. Er litt trist, ikke sant. Tenk så fint en del av dem ville hatt det om de hadde unt seg en bedre middag og litt til seg selv! Har man slitt et helt liv, bør man unne seg litt når man er gammel. (de som kan) De kan da vel ikke være gjerrige da? Da er de jo svært raus med de/de som en gang arver pengene. Gjerrig er den som unnder seg masse selv men lite eller ikke noe til andre. 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 De kan da vel ikke være gjerrige da? Da er de jo svært raus med de/de som en gang arver pengene. Gjerrig er den som unnder seg masse selv men lite eller ikke noe til andre. De er jo så gjerrige at de ikke engang vil bruke noen skarve kroner på seg selv. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Hehe, nei selvfølgelig synes det ikke. En del eldre folk har jo gjerne en del oppsparte midler etter et langt arbeidsliv og eier sine boliger og slikt. Siktet ikke til minstepensjonsitene da, men de som lever superspartansk og ikke bruker et øre på seg selv, bare for å legge alt til side. Vet om flere slike gamle her jeg bor. Er litt trist, ikke sant. Tenk så fint en del av dem ville hatt det om de hadde unt seg en bedre middag og litt til seg selv! Har man slitt et helt liv, bør man unne seg litt når man er gammel. (de som kan) Sant nok. Det er også en del yngre mennesker som lever slik, og jeg skjønner det ikke. Men noen av de må jo finne en glede i å leve slik. "........................." 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Gamlinger med fet lommebok - uten tvil! Bare se neste gang du er i butikken... De lirer seg avgårde med en melk og et lite 1 krones rundstykke under armen. Lever som ultrafattige, men har halv mill. og mer på bok. mens vi andre handler "over oss" og fyller søpla med uspist mat... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.