Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger Toto rått. Bobby Kimball er en jævel. Har sitti og hørt på Toto IV, og det er rett og slett musikk som jeg ikke klarer la være å slå takta til. Last ned Rosanna, Make believe, I wont hold you back, Good for you, Waiting for your love og Africa, og nyt!

Dette var ikveld. Kommer igjen med noe annet imorra:-)

Hva med deg? Har du noen nedlastingstips?

OBS! KUN KVALITET.

Skrevet

Venter i spenning,om hva du skal komme med i morgen.

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

Har du hørt om AC/DC? Dèt er rått!Har du ikke hørt dem før så last ned og sjekk ut :-)

Skrevet

Hvis du liker Toto liker du sikkert Yes og Rush også. Begge disse bandene har mye til felles med Toto. Kan også foreslå gamle Chicago fra 70 tallet, (ikke da de begynte med søtsuppen på 80tallet).

Skrevet

Hvis du liker Toto liker du sikkert Yes og Rush også. Begge disse bandene har mye til felles med Toto. Kan også foreslå gamle Chicago fra 70 tallet, (ikke da de begynte med søtsuppen på 80tallet).

Yes liker jeg veldig godt, og særlig de skivene hvor Trevor Rabin er med. Derimot er jeg ikke så veldig begistra for plingplong-spellinga til Rick Wakeman. Antageligvis er han homofil.

Rush har jeg prøvd å like, men jeg fikk liksom aldri helt sansen.

Skrevet

Har du hørt om AC/DC? Dèt er rått!Har du ikke hørt dem før så last ned og sjekk ut :-)

Hehe, selvfølgelig har jeg hørt om AC/DC. Men ikke hørt på dem så mye, det virker litt for enkelt. Men ok, gi meg noen låt-titler, så skal jeg laste ned.

Skrevet

var du kanskje på konserten her i sommer da?

Nope. Var opptatt med viktigere ting. Ja, det er mulig. Men jeg har jo sett dem tre ganger før:-) Veldig bra! Det eneste som irriterer meg er basslyden, som drukner i gitarlyden. Steve Lukather burde begrense seg litt. Ja decibelmessig, altså.

Gjest Magic Halo
Skrevet

Hehe, selvfølgelig har jeg hørt om AC/DC. Men ikke hørt på dem så mye, det virker litt for enkelt. Men ok, gi meg noen låt-titler, så skal jeg laste ned.

Akkurat, enkelt! Derfor er det så bra :-) Prøv 'Who made who' live, 'High voltage', 'Highway to Hell' live, 'Back in black' live, 'Ballbreaker', 'Satellite blues', 'Love at first feel' med Bon Scott, 'Whole lotta rosie', 'Cover you in oil', 'Big gun', ,Ruff stuff' og ikke å forglemme 'Big balls' med Bon Scott. Enjoy!!

Skrevet

Finnes det noen over 25 som ikke i det minste har hørt om AC/DC? :-)

"........................."

hare1365380455
Skrevet

Låter?

Finner ikke cd'en akkurat nå.. Skal lete senere.

Gjest hva med..
Skrevet

Yes liker jeg veldig godt, og særlig de skivene hvor Trevor Rabin er med. Derimot er jeg ikke så veldig begistra for plingplong-spellinga til Rick Wakeman. Antageligvis er han homofil.

Rush har jeg prøvd å like, men jeg fikk liksom aldri helt sansen.

Dream theater da?

Skrevet

Dream theater da?

Næh.... Har ikke sansen for vokalisten. Han mangler sjel og innlevelse. Ellers er det mye bra der, men det treffer meg ikke i hjerterota.

Skrevet

Akkurat, enkelt! Derfor er det så bra :-) Prøv 'Who made who' live, 'High voltage', 'Highway to Hell' live, 'Back in black' live, 'Ballbreaker', 'Satellite blues', 'Love at first feel' med Bon Scott, 'Whole lotta rosie', 'Cover you in oil', 'Big gun', ,Ruff stuff' og ikke å forglemme 'Big balls' med Bon Scott. Enjoy!!

Ok! Jeg har et åpent sinn:-) Starter nedlasting innen to minutter.

hare1365380455
Skrevet

Næh.... Har ikke sansen for vokalisten. Han mangler sjel og innlevelse. Ellers er det mye bra der, men det treffer meg ikke i hjerterota.

Ok:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...