Gå til innhold

på forsiden av dagbladet

Anbefalte innlegg

Gjest usjer meg
Skrevet

Om en mann som henger seg i kroker.. orker ikke gå inn på siden (klarer ikke se slike bilder eller lese om det). Unødvendig og sykt og ekkelt!! Synes ikke dere slikt er tåpelig?

Skrevet

En ting som er tåpelig er å bry seg med hva andre gjør helt frivillig så lenge det er lovlig. Personlig lurer jeg litt på hvordan det kjennes ut egentlig, men å prøve er jeg nok for feig til :) Det ble vist "live" på Dagsrevyen i går, og Borch og hu dama likte åpenbart ikke det de så noe særlig hehe

Gjest usjer meg
Skrevet

En ting som er tåpelig er å bry seg med hva andre gjør helt frivillig så lenge det er lovlig. Personlig lurer jeg litt på hvordan det kjennes ut egentlig, men å prøve er jeg nok for feig til :) Det ble vist "live" på Dagsrevyen i går, og Borch og hu dama likte åpenbart ikke det de så noe særlig hehe

Javel.. så er jeg tåpelig... Men det er så ekkelt å se slike bilder, glad jeg ikke fikk sett nyhetene i går da!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Javel.. så er jeg tåpelig... Men det er så ekkelt å se slike bilder, glad jeg ikke fikk sett nyhetene i går da!

Det finnes langt verre ting i aviser og på TV. Bilder av krig, tortur, halshogging osv. En fyr som henger seg opp i kroker er bare blåbær i forhold, og nærmest som en kuriositet å regne.

Gjest Dumrian
Skrevet

Det finnes langt verre ting i aviser og på TV. Bilder av krig, tortur, halshogging osv. En fyr som henger seg opp i kroker er bare blåbær i forhold, og nærmest som en kuriositet å regne.

Hva er kuriositet?

Gjest ikke signatur
Skrevet

Teit å lure på hvordan det kjennes, da..

Gjest avisleser
Skrevet

Selvsagt har du rett. Det er langt verre. Men jeg synes bildet på forsiden i dag var veldig ekkelt!! Klarer ikke å se slikt.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Selvsagt har du rett. Det er langt verre. Men jeg synes bildet på forsiden i dag var veldig ekkelt!! Klarer ikke å se slikt.

Enig. Det er ikke særlig behagelig å se på.

Gjest avisleser
Skrevet

Enig. Det er ikke særlig behagelig å se på.

Det var det jeg ville fram til med innlegget..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...