Gjest usjer meg Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Om en mann som henger seg i kroker.. orker ikke gå inn på siden (klarer ikke se slike bilder eller lese om det). Unødvendig og sykt og ekkelt!! Synes ikke dere slikt er tåpelig? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 En ting som er tåpelig er å bry seg med hva andre gjør helt frivillig så lenge det er lovlig. Personlig lurer jeg litt på hvordan det kjennes ut egentlig, men å prøve er jeg nok for feig til Det ble vist "live" på Dagsrevyen i går, og Borch og hu dama likte åpenbart ikke det de så noe særlig hehe 0 Siter
Gjest usjer meg Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 En ting som er tåpelig er å bry seg med hva andre gjør helt frivillig så lenge det er lovlig. Personlig lurer jeg litt på hvordan det kjennes ut egentlig, men å prøve er jeg nok for feig til Det ble vist "live" på Dagsrevyen i går, og Borch og hu dama likte åpenbart ikke det de så noe særlig hehe Javel.. så er jeg tåpelig... Men det er så ekkelt å se slike bilder, glad jeg ikke fikk sett nyhetene i går da! 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Javel.. så er jeg tåpelig... Men det er så ekkelt å se slike bilder, glad jeg ikke fikk sett nyhetene i går da! Det finnes langt verre ting i aviser og på TV. Bilder av krig, tortur, halshogging osv. En fyr som henger seg opp i kroker er bare blåbær i forhold, og nærmest som en kuriositet å regne. 0 Siter
Gjest Dumrian Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Det finnes langt verre ting i aviser og på TV. Bilder av krig, tortur, halshogging osv. En fyr som henger seg opp i kroker er bare blåbær i forhold, og nærmest som en kuriositet å regne. Hva er kuriositet? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Hva er kuriositet? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=kuriositet&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 En ting som er tåpelig er å bry seg med hva andre gjør helt frivillig så lenge det er lovlig. Personlig lurer jeg litt på hvordan det kjennes ut egentlig, men å prøve er jeg nok for feig til Det ble vist "live" på Dagsrevyen i går, og Borch og hu dama likte åpenbart ikke det de så noe særlig hehe Teit å lure på hvordan det kjennes, da.. 0 Siter
Gjest avisleser Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Det finnes langt verre ting i aviser og på TV. Bilder av krig, tortur, halshogging osv. En fyr som henger seg opp i kroker er bare blåbær i forhold, og nærmest som en kuriositet å regne. Selvsagt har du rett. Det er langt verre. Men jeg synes bildet på forsiden i dag var veldig ekkelt!! Klarer ikke å se slikt. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Teit å lure på hvordan det kjennes, da.. Hæ? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Selvsagt har du rett. Det er langt verre. Men jeg synes bildet på forsiden i dag var veldig ekkelt!! Klarer ikke å se slikt. Enig. Det er ikke særlig behagelig å se på. 0 Siter
Gjest avisleser Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Enig. Det er ikke særlig behagelig å se på. Det var det jeg ville fram til med innlegget.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.