Gjest avisleser Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 ... han hun var sammen med før! Rart... (eller?) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=239260 0 Siter
musikeren Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Blir litt skuffa over Carola. Hu liker jo bare sånne erkefløtepuser. Hva er i veien med skikkelige mannfolk, a la undertegnede? Sørgelig. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Blir litt skuffa over Carola. Hu liker jo bare sånne erkefløtepuser. Hva er i veien med skikkelige mannfolk, a la undertegnede? Sørgelig. Skikkelig mannfolk eller ei, så tror jeg det er vanskelig å leve sammen med henne om man ikke er like Livets Ord :-) "..........................." 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Blir litt skuffa over Carola. Hu liker jo bare sånne erkefløtepuser. Hva er i veien med skikkelige mannfolk, a la undertegnede? Sørgelig. Huff da! Jo, jeg er enig med deg. Slike smørbukker er ikke noe særlig....... 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Det er vel ikke så rart...det er vel den smaken hun har da! 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Skikkelig mannfolk eller ei, så tror jeg det er vanskelig å leve sammen med henne om man ikke er like Livets Ord :-) "..........................." Ja, sånne som oser av gladsex! .) 0 Siter
Prozak Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Ja, sånne som oser av gladsex! .) hehe :-) "..................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.