Gå til innhold

Åreknuter/blodutredelser

Anbefalte innlegg

Gjest snartgammelogfæl?
Skrevet

Jeg er 26 år og fødte mitt første barn for 1 år siden. Jeg har vært litt plaget med celluliter men ikke blodutredelser -de har derimot kommet i sommer! Ikke så mange og ikke så tydelige, men det er små, tynne årer/striper jevnt fordelt på legger og lår. Og jeg har fullstendig panikk!!!

Er det noe man kan gjøre for å forhindre at de forverrer seg/kommer flere? Evnt. noe man kan gjøre for å få dem bort?

Skrevet

En venninne av meg som jobber på apotek sa at det går an å bruke Hirudoid, den kremen som selges for å dempe blåmerker.

Skrevet

Jeg har hatt sånne tynne, skjemmende blodårer som ligger helt ytterst i huden på lår og legger i mange år.. Har vært der så lenge jeg kan huske. Er jo bare 22, så det er jo ikke så gøy når man skal ut i bikini sommerstid, eller ha på seg skjørt, men ikke strømpebukse.. *sukk* Blir mye mindre synlige hvis du sørger for å få litt farge på kroppen, har jeg funnet ut.

Gjest kommer an på..
Skrevet

Vanlig for damer, særlig etter fødsel. To jeg kjenner har operert dem bort.. er det mange og stygge/vonde kan de "dras" bort under operasjon (tror det er lokal bedøvelse). Støttestrømper etterpå.

Gjest lykke til
Skrevet

Ellers anbefaler helsekosten noe som heter hestekastanje, bare søk på nettet. Jeg har blitt opereret med mislykket resultat, så jeg vil anbefale å gjøre ditt beste for at det ikke skal bli verre. Støttestrømper, hestekastanje, holde deg i aktivitet og ikke overvekt. Bortsett fra det er det ikke sikkert det blir så mye værre så fort.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ellers anbefaler helsekosten noe som heter hestekastanje, bare søk på nettet. Jeg har blitt opereret med mislykket resultat, så jeg vil anbefale å gjøre ditt beste for at det ikke skal bli verre. Støttestrømper, hestekastanje, holde deg i aktivitet og ikke overvekt. Bortsett fra det er det ikke sikkert det blir så mye værre så fort.

"noe som heter hestekastanje"..

..jaha, alt som er kastanjetrær i Norge, er faktisk sånne med hestekastanjer - altså ikke spiselige som fx. i Sveits. Bare å gå til Bygdø Allé til høsten, da.. "når kastanjene blomstrer i Bygdø Alléééé..."

Uansett, dere under 30 er UTROLIG opptatt av utseende på alle måter, er dere påvirket av TV og reklame eller er dere ikke???!!??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...