Gå til innhold

Hvordan er du som menneske?

Anbefalte innlegg

Gjest maiklive
Skrevet

arogant? hjelpsom? dominerende? kverulant? den sjenerte? den oversosiale? den snille? Bitch? snakkesalig? stille av deg? En leder? en taper? en som liker å bli ledet? tante figur? sorte får i familien?

Fortell da:O)

Selv liker jeg å lede og er nok den som snakker masse i sosliale samenheng. Noen ganger kalt Bitch og noen ganger kverulant. Snill med de som er snill meg meg og gir f... i resten.

Din tur:O)

Skrevet

Av de nevnte: hjelpsom, den sjenerte, den snille, stille av deg

Ellers: altruistisk, tålmodig, krangler aldri (med andre enn min mor), styrer unna diskusjoner, er avhengig av mye tid for meg selv

Skrevet

Jeg er snill, sosial, stille eller pratsom alt ettersom. Har aldri blitt kalt bitch eller kverulant, men sta er jeg blitt kalt mange ganger :)

Gjest Mange jeg'er
Skrevet

Jeg er snill, rar, redd,flørtete, naiv, positiv, utålmodig, direkte, irriterende, barnslig, rastløs, omsorgsfull, kreativ, sta, evig optimist, UBESTEMT og trist. og glad.

Tror personligheten min er splitta... Har maaange. Er mors snille pike, men også litt bitch. Kan være veldig snakkesalig, men også sjenert som en skolepike. Kan være tøff som en kriger, men også redd som en hare....

Skrevet

Ærlig, åpen, blid, snakkesalig, varm, omtenksom, snill, forståelsesfull...

men også...sta, hissig, kald og stille til sine tider

:)

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

Jeg tenker som så at: 'What goes around, comes around'... og forsøker å være deretter :-)

Gjest tjohooo
Skrevet

Som folk flest, I guess... engel på noen områder, sort får på andre, og som oftest midt i mellom, og en smule altruistisk.

Skrevet

Hm, snill, blid, positiv, snakkesalig, entusiastisk og blir veldig opphengt og gira når jeg har en ide/begynner med noe, perfeksjonist og kontrollfrik, balanseorientert, fanatismefobisk (eller noe sånt; altså at jeg ikke orker fanatisme av ymse slag), samarbeidsvillig, intens eller lett - utfra situasjon, humørfylt, rolig, spontan innimellom, liker å ha styringa på ting...

Litt av hvert, med andre ord. ;)

Skrevet

Følelsesmenneske, sårbar, sjenert, lukket, åpen, livlig, leken, lidenskapelig, rasjonell, analytisk, arrogant, lat, lat, lat.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

jeg er en engel. Men gjemmer meg, og kan være litt spiss. Forøvrig svært utadvendt.

Gjest ukjent ord
Skrevet

Som folk flest, I guess... engel på noen områder, sort får på andre, og som oftest midt i mellom, og en smule altruistisk.

Hva betyr altruistisk?

Skrevet

Egentlig er jeg inhabil, men ok... ;-)

Tre positive egenskaper som først rinner meg i hu er snill, humoristisk og intelligent.

Negative er treig, sær og nærtagende. Dvs, egentlig ser jeg ikke nødvendigvis det å være sær som noe negativt. Men jeg er alltid for seint ute. Det er ganske negativt:-)

Skrevet

Følelsesmenneske, sårbar, sjenert, lukket, åpen, livlig, leken, lidenskapelig, rasjonell, analytisk, arrogant, lat, lat, lat.

Du arrogant? Nei, det trur jeg ikke noe på:-)

Skrevet

Du arrogant? Nei, det trur jeg ikke noe på:-)

Jeg er vanligvis en svært inkluderende person. Men kan være forferdelig hoven overfor idioter.

Gjest Sommeren er kort....
Skrevet

Jeg er snill, hjelpsom,stille, en god lytter,kanskje til tider litt naiv, men sier ifra når det trengs...sånn er jeg :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Tjaa.. Det første jeg kommer på er

blid, snill, empatisk, hjelpsom, interessert, en god lytter.. men kan også være bitchy (dog ikke uprovosert), utålmodig, pedantisk, nedlatende (hvis jeg blir provosert..) Og jeg har veldig vanskelig for å tilgi... :-(

Så, litt av hvert! Men jeg er snill med dem som er snill mot meg - som du skriver ;-)

Gjest maiklive
Skrevet

Egentlig er jeg inhabil, men ok... ;-)

Tre positive egenskaper som først rinner meg i hu er snill, humoristisk og intelligent.

Negative er treig, sær og nærtagende. Dvs, egentlig ser jeg ikke nødvendigvis det å være sær som noe negativt. Men jeg er alltid for seint ute. Det er ganske negativt:-)

Neida du er ikke innabil... alle kan da si noe om seg selv på godt å vondt... Sånn er det H... ;o)

Gjest javeldå
Skrevet

Hva betyr altruistisk?

Det motsatte av egoisme.

Skrevet

Åååå - det hørtes nesten ut som meg......

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Åååå - det hørtes nesten ut som meg......

Som meg også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...