Gjest Nadrine Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Ikke komedie, ikke krigsfilm, ikke drama. Liker thrillere, og litt psykofilmer + utenom naturlig 0 Siter
Gjest Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Da ville kanskje "The Ring" passe bra? Den har du sikkert sett. Ellers synes jeg den norske "Villmark" er en kjempebra grøsser! Hilsen 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 The others m Nicole Kidman, også Scream-filmene er et must. 0 Siter
Gjest Nadrine Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 The others m Nicole Kidman, også Scream-filmene er et must. hva handler the others om? 0 Siter
Gjest Nadrine Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Da ville kanskje "The Ring" passe bra? Den har du sikkert sett. Ellers synes jeg den norske "Villmark" er en kjempebra grøsser! Hilsen Nei har ikke sett: the ring... hvordan var den? 0 Siter
Prozak Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 hva handler the others om? Den handler om en mor med to barn, som stenger seg og barna inne fordi de har en sykdom som gjør at de ikke tåler sollys. Så begynner det å spøke. Det er en skikkelig overraskelse i vente, som man neppe forventer. Bra film - bør sees hvis man liker litt "rolige" grøssere. "........................." 0 Siter
Soria Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Den handler om en mor med to barn, som stenger seg og barna inne fordi de har en sykdom som gjør at de ikke tåler sollys. Så begynner det å spøke. Det er en skikkelig overraskelse i vente, som man neppe forventer. Bra film - bør sees hvis man liker litt "rolige" grøssere. "........................." Den er bra 0 Siter
Gjest Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Nei har ikke sett: the ring... hvordan var den? Den var kjempeekkel - en skummel grøsser, selv om den til tider var ganske urealistisk. Den handler om en videofilm. Hvis noen ser filmen, får de en telefon om at de skal dø en uke senere. Synes den var bra til grøsser å være. 0 Siter
red Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Nei har ikke sett: the ring... hvordan var den? Se the ring fremfor the others. Sistnevnte syns jeg var altfor gjenomskuelig Men the ring er passe guffen. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Den er bra Ikke sant? Spør du meg, så er det uventede vendingen den tar noe som løfter den fra en middelmådig grøsser til en bra en. "......................." 0 Siter
Gjest the ring Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 The ring, secret window, pirates of carribean 0 Siter
Gjest the ring Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 hva handler the others om? Ja, den er god!!! 0 Siter
Gjest the ring Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Ikke sant? Spør du meg, så er det uventede vendingen den tar noe som løfter den fra en middelmådig grøsser til en bra en. "......................." Og ikke si mer.. 0 Siter
Gjest Nadrine Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Den var kjempeekkel - en skummel grøsser, selv om den til tider var ganske urealistisk. Den handler om en videofilm. Hvis noen ser filmen, får de en telefon om at de skal dø en uke senere. Synes den var bra til grøsser å være. Takk alle sammen:O) Det kom noe i veien , men tar det i morgen:O) Det blir først the ring... 0 Siter
musikeren Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Natural born killers? Nattsvermeren? Men du har sikkert allerede sett dem. 0 Siter
Gjest Glasselle Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Det skulle være Pulp. Uansett - ingen filmer slår The Godfather. Måtte bare få det ut. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 The ring er min grøss og gru favoritt. Wrong turn er også spennende, men unaturlig og en del gørr... Men satt med grimaser under hele filmen, sambis og - så spennende er den absoklut. Gothika er også bra.. Litt spøkelser, drap og spenning. 0 Siter
KaVa Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Av klassikerne: The shining (et absolutt must!) Psyko (originalen, selvsagt) Gudfaren (spes. 1 og 2) Den sjette sansen (kanskje ikke klassikerstatus ennå?) Nattsvermeren (Selvsagt) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.