Gjest Ritajenta Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 På BigBite gruker ikke personalet hansker når de steller med maten (smører baguetter og steller med salat og pålegg). Jeg skrev mail til ledelsen og spurte om hvorfor de ikke oppfordrer sine ansatte til å bruke hansker. Jeg fikk i svar at det var mer hygienisk uten hansker... Kan det på noen måte stemme? Jeg synes det ser ekkelt ut når ansatte med lange negler graver i salaten som jeg skal spise. Hadde de hatt hansker så ville jeg ikke behøvd å bekymre meg for hva som kan befinne seg under neglene... Hanskehender kan da også vaskes, så det er ingen unskylding.. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 På BigBite her bruker de hansker, men de tar også i mot penger og holder på med kassa med hanskene på...da blir det ikke stort bedre. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 På BigBite her bruker de hansker, men de tar også i mot penger og holder på med kassa med hanskene på...da blir det ikke stort bedre. Tror det tross alt er bedre, særlig om vedkommende har lange negler. Selvsagt ikke ideelt at de samme hanskene går fra mat til penger, men tenk på alt som kan samle seg under lange negler da... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Tror det tross alt er bedre, særlig om vedkommende har lange negler. Selvsagt ikke ideelt at de samme hanskene går fra mat til penger, men tenk på alt som kan samle seg under lange negler da... sant nok... 0 Siter
nanna Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Mest hygienisk uten hansker? Hvordan begrunner de det??? Men det er jo viktig at de skifter hansker etter å ha håndtert penger. 0 Siter
Gjest Aldri mer BigBite... Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 BigBite har ingen høy hygiene-stjerne hos meg. Stod og ventet vis-a-vis en BigBite, fyren som stod der dro av et tørkepapir, snøyt seg lenge og vel...og tørket over fjøla med det samme papiret...YÆK 0 Siter
modesty Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Jeg har jobbet på to restauranter og veit at det er veeeldig mange som slurver med hygienen.. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Derfor jeg altid handler på subway. der bruker de alltid hansker og bytter de ofte... Tørker ofte av benken der de lager baguettene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.