Gå til innhold

Hansker - Hygienisk?

Anbefalte innlegg

Gjest Ritajenta
Skrevet

På BigBite gruker ikke personalet hansker når de steller med maten (smører baguetter og steller med salat og pålegg). Jeg skrev mail til ledelsen og spurte om hvorfor de ikke oppfordrer sine ansatte til å bruke hansker. Jeg fikk i svar at det var mer hygienisk uten hansker...

Kan det på noen måte stemme? Jeg synes det ser ekkelt ut når ansatte med lange negler graver i salaten som jeg skal spise. Hadde de hatt hansker så ville jeg ikke behøvd å bekymre meg for hva som kan befinne seg under neglene... Hanskehender kan da også vaskes, så det er ingen unskylding..

Gjest tjohooo
Skrevet

På BigBite her bruker de hansker, men de tar også i mot penger og holder på med kassa med hanskene på...da blir det ikke stort bedre.

Skrevet

På BigBite her bruker de hansker, men de tar også i mot penger og holder på med kassa med hanskene på...da blir det ikke stort bedre.

Tror det tross alt er bedre, særlig om vedkommende har lange negler. Selvsagt ikke ideelt at de samme hanskene går fra mat til penger, men tenk på alt som kan samle seg under lange negler da...

Gjest tjohooo
Skrevet

Tror det tross alt er bedre, særlig om vedkommende har lange negler. Selvsagt ikke ideelt at de samme hanskene går fra mat til penger, men tenk på alt som kan samle seg under lange negler da...

sant nok...

Skrevet

Mest hygienisk uten hansker? Hvordan begrunner de det???

Men det er jo viktig at de skifter hansker etter å ha håndtert penger.

Gjest Aldri mer BigBite...
Skrevet

BigBite har ingen høy hygiene-stjerne hos meg.

Stod og ventet vis-a-vis en BigBite, fyren som stod der dro av et tørkepapir, snøyt seg lenge og vel...og tørket over fjøla med det samme papiret...YÆK

Skrevet

Jeg har jobbet på to restauranter og veit at det er veeeldig mange som slurver med hygienen..

Gjest Pricilla
Skrevet

Derfor jeg altid handler på subway. der bruker de alltid hansker og bytter de ofte... Tørker ofte av benken der de lager baguettene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...