Gå til innhold

Sommerens beste kjøp?

Anbefalte innlegg

Gjest SaraMarielle
Skrevet

Har du kjøpt noe i sommer som du er spesielt fornøyd med? Noe som virkelig var verdt prisen. Hva er ditt beste sommerkjøp i år?

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

Mitt beste kjøp i sommer var en fullblodshest :D

Skrevet

Etter kjapp tenkning var det kanskje badebassenget til barna...(og til de voksne)

Nesten 5m.i dia. Tar 9500 l.vann...satt ned fra vel 1600.- til 999.-

Myyyyyyyye gøy for pengene.

:)

Skrevet

Jeg burde nok ha kjøpt noe, da vi har klart å bruke opp nesten 20 000 skattepenger på absolutt null og niks. Tror ikke jeg har kjøpt en eneste ekstraordinær ting, og jeg skjønner ikke hvor pengene tok veien.

Men den ene isen den dagen var jo innmari god da...

Gjest papirtiger
Skrevet

City block, farget fuktighetskrem fra Clinique med solfaktor 15. Kjempebra.

Skrevet

Et meget pent brukt kjøkkenbord i tre til kr 150 (helt makent nytt på Ikea koster kr.800).

4 Furu spisestoler, veldig pene, à kr. 100

Alt sammen på Fretex. Anbefales!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kjøpte Odalspluggen tidligere i sommer. En flott plugg, og vår versjon av den mer kjente Butplugg Ulitmatum fra Pharma Industries.

Jeg skal ikke uttale meg om Odalspluggen som sommerens beste kjøp, men at den har gitt meg og mine venner visse velbehag i løpet av de siste månedene, er det ikke til å komme bort ifra.

Gjest tjohooo
Skrevet

Mitt beste kjøp i sommer var en fullblodshest :D

Hvilken gren?

Skrevet

Ja, en 28 fots seilbåt til 75.000,- inkl. fast båtplass uten ekstra kostnader. Eller nei, vent...det var en jeg kjenner som gjorde det. Pokker.

"........................."

Skrevet

Ikke et sommerkjøp, men i vår kjøpte jeg meg hund.

For en stund siden kjøpte jeg noe som jeg ikke kunne skjønne at jeg ikke hadde kjøpt før, men nå har jeg glemt hva det var :)

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

Hvilken gren?

Hva mener du med gren?

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

Ikke et sommerkjøp, men i vår kjøpte jeg meg hund.

For en stund siden kjøpte jeg noe som jeg ikke kunne skjønne at jeg ikke hadde kjøpt før, men nå har jeg glemt hva det var :)

Hva slags hund da?

Skrevet

Kjøpte en t-skjorte til kr 24 og en kjempe fin bukse til kr 49,50.

Skrevet

Fly t/r Oslo-Alicante i neste års fellesferie, 7700 kr for fem personer (to voksne, to barn og en baby).

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

En collie, tricolor :)

Det er nydelige hunder. Jeg har aldri hatt collie selv, men drømte om det da jeg var lita. Hvem ønsket seg ikke Lassie?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...