Gå til innhold

Sommerens beste kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fly t/r Oslo-Alicante i neste års fellesferie, 7700 kr for fem personer (to voksne, to barn og en baby).

Flyselskap ?

Gjest tjohooo
Skrevet

Hva mener du med gren?

sprang, dressur, felt, galopp? tur?

Skrevet

Det må være en rosastripete bukse i tynn bomull. Den var på halv pris og satt som et skudd! Jeg gliste resten av den dagen.

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

sprang, dressur, felt, galopp? tur?

Aha! Kos, tur, klikkertrening, jentedrømmen :-) Videre får vi se hva tiden bringer. Han kommer rett fra Øvrevoll.

Gjest tjohooo
Skrevet

Aha! Kos, tur, klikkertrening, jentedrømmen :-) Videre får vi se hva tiden bringer. Han kommer rett fra Øvrevoll.

Klikkertrening er interessant. Kan dessverre lite om det...

Du får ha lykke til, det blir sikkert kjempegøy :) Alltid gøy med ganske rå hester...

Skrevet

Det må være en rosastripete bukse i tynn bomull. Den var på halv pris og satt som et skudd! Jeg gliste resten av den dagen.

Jo, det var et bra kjøp, må jeg si. Min t-skjorte var halv pris av halv pris. Den rutete buksa som jeg kjøpte, var satt ned med 75%.

Skrevet

Bronx-sko til halv pris.

Knæsje farger - og gode å gå i.

Gjest Pricilla
Skrevet

Tja... Har ikke handla noe særlig til meg selv. Var samboerns garderobe som måtte fylles opp, så handla en del klær til han, siden han var mellom to jobber iog jeg hadde fått fet lønning (feriepenger).

Men kjøpte en fin kurv til å ha på hemsen til å ha leketøyet mitt i! ; ) Den er jeg veldig fornøyd med...

Skrevet

Båten vår.Den kostet 380.000 og er verdt prisen. Har kost oss masse.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Sommerens beste kjøp gjorde jeg i fjor! Da kjøpte jeg en takvifte med lys og skrudde opp over senga, og når varmen er som verst har jeg en mild, kjølig bris på soverommet..

Skrevet

Sommerens beste kjøp gjorde jeg i fjor! Da kjøpte jeg en takvifte med lys og skrudde opp over senga, og når varmen er som verst har jeg en mild, kjølig bris på soverommet..

Hmmm.....kanskje en takvifte er et lurt kjøp. De er vel ikke på salg?

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Hmmm.....kanskje en takvifte er et lurt kjøp. De er vel ikke på salg?

Om de er på salg eller ikke vet jeg ikke, betalte vel ca 800,- hos Clas Olsson? Mitt beste kjøp noensinne, tror jeg..hvertfall på topp 5-lista ;o)

Skrevet

Ny sykkel.

Men jeg vet ikke om jeg er like fornøyd med sykkelskoene alle mente jeg trengte...

* kikker ned på mine oppskrubbede knær *

Skrevet

Flyselskap ?

He-he... Det holdt ikke med i sommer?

Hvem andre enn Sterlig selger billetter så billig?

Skrevet

He-he... Det holdt ikke med i sommer?

Hvem andre enn Sterlig selger billetter så billig?

Men Sterling selger ikke billetter til neste år enda.

Turen gav mersmak, ja.

Skrevet

Men Sterling selger ikke billetter til neste år enda.

Turen gav mersmak, ja.

Ah, det burde jeg jo tenkt meg.

Norwegian har lagt ut sommerbilletter, men de flyr til Murcia, ikke Alicante. Mitt neste gjett...

Vi fløy til Alicante i høstferien i fjor, men jeg allikevel paradiset mitt et helt annet sted.

Skrevet

Flyselskap ?

Braathens.

Men de legger kun ut få billetter til såpass lave priser. På dagen et år før du ønsker returen året etter, bestiller du på internett. Da gjelder det å bestille straks klokka slår tolv midnatt. Den første som bestiller får de billigste billettene. Vi opplevde at prisen steg med 2000 kr på fem min.... Gjelder med andre ord å være rask på avtrekker`n ;o)

Skrevet

J. Lindeberg skjørt til 200kr som har kosta 1000kr, Mexx skjørt til 100kr som har kosta 700kr og Bronx støvletter til 200kr som kosta 1800kr!! knallkjøp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...