Gå til innhold

enkeltmannsforetak

Anbefalte innlegg

Gjest businessman
Skrevet

Noen som vet hvilke krav som stilles for at man skal starte et enkeltmannsforetak?

Skrevet

Busy folk har ikke tid til slikt vet du....

Men tid til å dole har man altså, når man er opptatt av å starte firma? ;-)

Gjest businessman
Skrevet

Men tid til å dole har man altså, når man er opptatt av å starte firma? ;-)

Det tar jo bare et par sekunder å legge inn et innlegg...vil ikke kalle meg en "dol´er" av den grunn.

Skrevet

Det tar jo bare et par sekunder å legge inn et innlegg...vil ikke kalle meg en "dol´er" av den grunn.

whatever, men du hadde funnet det der på google like raskt som det tok å logge seg på og skrive innlegg her :-)

Skrevet

Kreves? Ikke så mye, annet enn at du holder orden på regnskap og sånt. Jeg oppretta enkeltmannsforetak sjøl i år, og det var bare å sende inn et skjema jeg fikk fra Brønnøysund.

Gjest maiklive
Skrevet

whatever, men du hadde funnet det der på google like raskt som det tok å logge seg på og skrive innlegg her :-)

slutt å kveruler Gemini:)La nu mannen få gjøre hva han vil uten sure oppstøt fra deg

Skrevet

slutt å kveruler Gemini:)La nu mannen få gjøre hva han vil uten sure oppstøt fra deg

Greit nok at man ikke trenger å "kverlulere". Men det blir unektelig litt underholdende at noen er så "busy" at de heller bruker tid på å legge inn et innlegg og vente på svar, istedet for å søke og finne infoen i løpet av noen sekunder :-)

"........................."

Skrevet

Humor min venn, humor! Ser du ikke smileyene?

Synes dette var ganske festlig jeg! :-)

Gjest maiklive
Skrevet

Humor min venn, humor! Ser du ikke smileyene?

Synes dette var ganske festlig jeg! :-)

ja ikke sant.. så jo det:O) så du ikke mitt smiletegn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...