Gemini Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Ja, det er tøfft. Hver dag du våkner opp må du liksom velge å være rusfri. Og når du legger deg om natten lurer på hvordan du får sove nykter. Det er tøfft. Og det er ting rundt deg og personer som gjør det tøffere enn det hadde vært uten alle de drittsekkene som bare prøver å ødelegger. Men jeg skal vinne kampen. Jeg har vunnet kampen. Takk for et fint innlegg! Ja, husker han fortalte det, om alle andre rundt som gjorde det vanskelig. Gamle bekjentskaper som ikke likte at han var ute av miljøet. (Redd han skulle tyste kanskje? Vet ikke helt...). I alle fall måtte han ha hemmelig adresse og telefonnummer i mange år etterpå, og passe på å ikke oppholde seg på feil steder i byen, der det var større fare for å komme i klammeri med dem. Og uansett vanskelig å bygge opp et nytt sosialt nettverk. Lykke til videre :-) 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Ja, husker han fortalte det, om alle andre rundt som gjorde det vanskelig. Gamle bekjentskaper som ikke likte at han var ute av miljøet. (Redd han skulle tyste kanskje? Vet ikke helt...). I alle fall måtte han ha hemmelig adresse og telefonnummer i mange år etterpå, og passe på å ikke oppholde seg på feil steder i byen, der det var større fare for å komme i klammeri med dem. Og uansett vanskelig å bygge opp et nytt sosialt nettverk. Lykke til videre :-) Det er ikke akuratt slik jeg har det da, men takk alikevell 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.