pirko Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Lurte på om noen hadde oversikt over rangering over girsystemer fra Shimano? 0 Siter
Prozak Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Uten at jeg er noen ekspert, så tror jeg LX er ganske middelmådig. Lurer på om ikke Deore er bedre, men jeg kan ikke påstå noe med sikkerhet. Jeg har ihvertfall LX på min Cannondale, og det fungerer så-som-så. "........................." 0 Siter
jacob Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Uten at jeg er noen ekspert, så tror jeg LX er ganske middelmådig. Lurer på om ikke Deore er bedre, men jeg kan ikke påstå noe med sikkerhet. Jeg har ihvertfall LX på min Cannondale, og det fungerer så-som-så. "........................." Deore og LX er omtrent det samme. Jeg tror LX er mer eller mindre på tur ut. Rangeringen var/er slik: deore - lx - xt - xtr. I tillegg finnes det masse betegnelser på shimanoutstyr som er billigere enn Deore. Fra deore og opp er alt egentlig bra nok. Prioriter heller ramme,bremser, gaffel og hjul. 0 Siter
jacob Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Deore og LX er omtrent det samme. Jeg tror LX er mer eller mindre på tur ut. Rangeringen var/er slik: deore - lx - xt - xtr. I tillegg finnes det masse betegnelser på shimanoutstyr som er billigere enn Deore. Fra deore og opp er alt egentlig bra nok. Prioriter heller ramme,bremser, gaffel og hjul. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Deore og LX er omtrent det samme. Jeg tror LX er mer eller mindre på tur ut. Rangeringen var/er slik: deore - lx - xt - xtr. I tillegg finnes det masse betegnelser på shimanoutstyr som er billigere enn Deore. Fra deore og opp er alt egentlig bra nok. Prioriter heller ramme,bremser, gaffel og hjul. Svar heller til den som spør om råd :-) "..........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.