Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bandet med de høye toppene og djupe dalene. Sitter og hører på Greatest hits I, som varierer fra begredelige Fatbottomed girls og Seven seas of rye, til vanvittige utrulige bra Bohemian rhapsody, Killer Queen, Don't stop me now, Somebody to love, osv. Utrulig bra på sitt beste, begredelig på sitt dårligste. Men vokalarrangementene står uansett i en klasse for seg. Bare hør på Somebody to love mot slutten, hvor de bryter, og så legger på stemme etter stemme. Fascinerende:-)

Skrevet

Helt enig! Utrolig bra på sitt beste, og utrolig dårlig på sitt dårligste.

Don't stop me now får meg igang som ingen annen sang kan - tror det må bli min "theme-song":

!I'm a shooting star leaping through the sky

Like a tiger defying the laws of gravity

I'm a racing car passing by like Lady Godiva

I'm gonna go go go

There's no stopping me!"

Skrevet

*Hehe* "Another one bites the dust" var min favoritt en sommer for maaaaange år siden, bringes rett tilbake til dengangda og klarer ikke stå stille så fort jeg hører introen den dag i dag...! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...