Gå til innhold

Rehabiliteringspenger, aktiv sykemelding og utdannelse på nett

Anbefalte innlegg

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Jeg har nettopp gått over på rehabiliteringspenger etter å ha vært sykemeldt i ett år. Nå skal jeg prøve meg på aktiv sykemelding, men saken er at jeg er pendler, så jeg må bo borte når jeg er på jobb. Legen har skrevet at jeg kan jobbe 2-3 timer til dagen, og når vanlig arbeidsdag for meg er 12 timer vil jeg få mange ledige timer på brakka. Derfor har jeg lurt på å ta noen fag til generell studiekompetanse over internett slik at jeg har noe nyttig å gjøre og ikke tipper helt over, men er det greit å studere litt på si' når en er på rehabilitering? Hørte noe om at det kanskje ikke var helt lov.. ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...