Gå til innhold

Til dere menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er en gift mann (vært gift i maaange år) og er på ferie med kona. Klokka er 8 om morran og du sitter ved pc'n og sender en mail til en kvinne du har truffet et par ganger, utvekslet noen få mailer med og småflørtet ørlite med. Mailen du sender er tilsynelatende uskyldig, men hvis man legger godviljen til kan man muligens lese litt mellom linjene.

Er det bare en uskyldig og velment hilsen eller er du ute på flørter'n og evt. ute etter noe mer?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• tommy's tiger

4

• Dorthe

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

tommy's tiger
Skrevet

Hvorfor sende en slik mail til en kvinne man kjenner sånn om man ikke er ute etter å flørte?

Skrevet

Hvorfor sende en slik mail til en kvinne man kjenner sånn om man ikke er ute etter å flørte?

Det var i grunnen det jeg lurte på og... :o)

Gjest Glasselle
Skrevet

Det var i grunnen det jeg lurte på og... :o)

Han er gift.

Vil du deg selv så vondt, da?

Skrevet

Han er gift.

Vil du deg selv så vondt, da?

:o) Vi får se hva tiden bringer.

mil1365380270
Skrevet

Har du ikke glemt han enda? ;-)

Du vet svaret, han er interessert. Vil du ha en utro/en som leker med tanken på å være utro?

En fuktig bytur med gode venninner anbefales på det sterkeste ;-)

Skrevet

Og jeg som har sett på deg som så voksen,klok og fornuftig.

Du har jo selv blitt sviktet,så hvorfor er du med på dette?

Jeg for min del ville ikke ha "tatt over" en slik mann.

Skrevet

Tiltredes !!!

Skrevet

Har du noen gang vært på byen og "flørtet"?

Ikke klining eller noe sånt, men et blikk, en dans, et smil...?

Mange liker sånt tror jeg. Ikke for å være utro, men jeg tror det har noe med selvfølelsen å gjøre.

Om det er slik i ditt tilfelle vet jo ikke jeg. Men jeg vet at jeg selv kan flørte med blikket når jeg er ute. Det betyr ikke at jeg ville vært utro.

Skrevet

Tiltredes !!!

Trodde ikke det gjaldt Lillemus jeg da....

Gjest ikke ville jeg hatt ham
Skrevet

Muligens han aner muligheten til et lite ligg. Mannfolk er som hannkatter - et vift med halen fra hunnen, så er han der.

Skrevet

Skulle gjerne tatt en prat med ham dersom det viser seg at han har baktanker. Foreløbig avventer jeg bare situasjonen og ser hva som skjer. Han vet hvor han har meg, men jeg har ikke tanker om å gå bak ryggen på hans kone nei.

Han er forøvrig en skikkelig mann og jeg har ingen grunn til å tro at han vil gå bak ryggen på henne heller.

Skrevet

Trodde ikke det gjaldt Lillemus jeg da....

;o)

tommy's tiger
Skrevet

Skulle gjerne tatt en prat med ham dersom det viser seg at han har baktanker. Foreløbig avventer jeg bare situasjonen og ser hva som skjer. Han vet hvor han har meg, men jeg har ikke tanker om å gå bak ryggen på hans kone nei.

Han er forøvrig en skikkelig mann og jeg har ingen grunn til å tro at han vil gå bak ryggen på henne heller.

Det har han jo allerede gjort...

Kin1365380231
Skrevet

Muligens han aner muligheten til et lite ligg. Mannfolk er som hannkatter - et vift med halen fra hunnen, så er han der.

Folk er jo forskjellige - jeg er veldig glad for at du ikke generaliser.....

Skrevet

Det har han jo allerede gjort...

....ja, det er jo ganske åpenbart, bare så synd at gangsynet blir så dårlig når hodet befinner seg i en rosa sky.....

Skrevet

Han har truffet deg et par ganger. Han sender deg flørtende mail,når han er på ferie med sin kone.

Og du vet at han er en skikkelig mann??

Hmmmm...er det det man kaller å være blind av forelskelse?

Gjest ikke ville jeg hatt ham
Skrevet

Folk er jo forskjellige - jeg er veldig glad for at du ikke generaliser.....

Klart folk er forskjellige. Jeg har imidlertid vært ute 2-3 vinternetter, og en god del illusjoner har gått tapt underveis, kan man si...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er 2 muligheter her:

1: Mannen vil ha en uskyldig flørt. Kanskje den slags spriter opp sexlivet hans?

2: Mannen vil knulle uten at kona finner det ut.

I bunn og grunn er du jævla naiv som i det hele tatt gidder å filosofere rundt det her, but then again: Hvem faen er jeg til å si noe? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...