Gå til innhold

Til dere menn

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje slik
Skrevet

Det er 2 muligheter her:

1: Mannen vil ha en uskyldig flørt. Kanskje den slags spriter opp sexlivet hans?

2: Mannen vil knulle uten at kona finner det ut.

I bunn og grunn er du jævla naiv som i det hele tatt gidder å filosofere rundt det her, but then again: Hvem faen er jeg til å si noe? :)

Eller han er i et dødt forhold som han er på vei ut av, og samtidig ble kjempebetatt av Lillemus i sommer, og ønsker å ta opp kontakten med henne nå som han vet at han er på vei ut av ekteskapet.

Det er vel det Lillemus håper på..

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• tommy's tiger

4

• Dorthe

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pikachu
Skrevet

Muligens han aner muligheten til et lite ligg. Mannfolk er som hannkatter - et vift med halen fra hunnen, så er han der.

Takk - der fikk jeg den!

Jeg vil ikke påstå at alle kvinner snakker dritt om alle menn. Men det er tydeligvis noen som gjør det!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Eller han er i et dødt forhold som han er på vei ut av, og samtidig ble kjempebetatt av Lillemus i sommer, og ønsker å ta opp kontakten med henne nå som han vet at han er på vei ut av ekteskapet.

Det er vel det Lillemus håper på..

Ja, det er nok det hun håper på.

Det er jo tross alt det de alle håper på.

Skrevet

Gift mann som gjør sånt = mann som vil flørte og ha seg noe på si'.

Uffda Lillemus, nå skiter du i eget reir. Du har jo lagt ut her om hvordan _du_ ble bedratt, og så ler du idet du står utenfor et forhold og kikker inn?

Skrevet

Slapp av Lillemus. Det er ment som en liten oppmerksomhet. Se på det som en liten oppmuntring i hverdagen og ingen ting mer.

Skrevet

Gift mann som gjør sånt = mann som vil flørte og ha seg noe på si'.

Uffda Lillemus, nå skiter du i eget reir. Du har jo lagt ut her om hvordan _du_ ble bedratt, og så ler du idet du står utenfor et forhold og kikker inn?

Jeg er meg meget bevisst hva som har skjedd meg selv og jeg vil forhindre at noe sånt evt. skjer hans kone, vær du trygg!

Jeg bare lurer på om han er ute etter noe mer eller om det bare var en vennlig sommerhilsen.

Skrevet

Jeg er meg meget bevisst hva som har skjedd meg selv og jeg vil forhindre at noe sånt evt. skjer hans kone, vær du trygg!

Jeg bare lurer på om han er ute etter noe mer eller om det bare var en vennlig sommerhilsen.

Han er ute etter noe mer.

Skrevet

Slapp av Lillemus. Det er ment som en liten oppmerksomhet. Se på det som en liten oppmuntring i hverdagen og ingen ting mer.

...så naiv nekter jeg å tro du er.....!

tommy's tiger
Skrevet

Han er kanskje ute etter noe mer, kanskje uten å ha noen planer om å dumpe det han har, bare noe i tillegg.

Kanskje vil han bare sole seg litt i beundringen fra deg? Eller kanskje bare være hyggelig? Jeg vet ikke på hvilket nivå dere har hatt kontakt før, og om han vet noe om hva du føler og vil med ham?

Skrevet

Så da lurer jeg på.

Hvorfor har du gitt han mailadressen din?

Du har jo ikke lagt skjul på at du er forelsket i en gift mann.

Du svarer selvfølgelig ikke på den mailen,hvis du ikke vil hans kone noe vondt.

Har du ikke opplevd nok turbulens nå da?

Glem han og se fremover.Verden er er full av kjekke menn der ute.

Gjest brent barn
Skrevet

Lillemus!

Hold deg laaaaangt unna. Be han ta kontakt den dagen han er ferdig med sitt ekteskap.

Jeg vil deg ikke så vondt som det jeg har hatt det.

Til spørsmålet ditt; ja, han er ute etter mer...

Skrevet

Jøss...jeg trodde de fleste her var av hunkjønn men når jeg ser svarene til dette innlegget skjønner jeg at jeg har tatt feil...

Gjest Big Mac
Skrevet

Når man er på ferie, er det mange som prøver å holde seg unna PCen. Men av og til er det noen småting som må ordnes, og da kan det være ok å få unnagjort det en tidlig morgen, slik at man nyte resten av feriedagen med god samvittighet.

Og når du først har logget deg på, kan du jo også benytte sjansen til å sende en hyggelig sommerhilsen til venner og bekjente.

Det trenger ikke være skumlere enn som så.

Skrevet

Når man er på ferie, er det mange som prøver å holde seg unna PCen. Men av og til er det noen småting som må ordnes, og da kan det være ok å få unnagjort det en tidlig morgen, slik at man nyte resten av feriedagen med god samvittighet.

Og når du først har logget deg på, kan du jo også benytte sjansen til å sende en hyggelig sommerhilsen til venner og bekjente.

Det trenger ikke være skumlere enn som så.

Det var omtrent sånn jeg håpet det skulle være også og dersom man ikke leser noe mellom linjene (noe som like godt kan være ren innbildning fra min side) er det en sånn mail også.

At han skulle falt så pladask for meg tidligere i sommer som en annen her skriver finner jeg egentlig ikke særlig sannsynlig. :o)

tommy's tiger
Skrevet

Det var omtrent sånn jeg håpet det skulle være også og dersom man ikke leser noe mellom linjene (noe som like godt kan være ren innbildning fra min side) er det en sånn mail også.

At han skulle falt så pladask for meg tidligere i sommer som en annen her skriver finner jeg egentlig ikke særlig sannsynlig. :o)

Noen som har påstått det?

Kan du ikke gjengi hva han skrev da så kan vi objektive tolke. Forelskelsen gjør at en leser det en vil.

Men burde ikke du vite bedre enn til å prøve å ta mannen fra en kone?

Gjest ingen mann, men..
Skrevet

Ønsker du at han skulle ha falt for deg...? (Vær helt ærlig med deg selv..) Det kan ha vært en mail til en hyggelig dame man møtte, eller det kan være han ble litt forelsket (men han er jo gift).

Skrevet

...så naiv nekter jeg å tro du er.....!

Er du virkelig så naiv at du tror alle menn vil ned i trusa di? Det tror ikke jeg. Jeg mailer med flere menn jeg og jeg tror ikke noen av dem skriver hyggelig mailer til meg av den grunn.

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg trodde du var kona jeg! Men etter å ha lest litt her, skjønner jeg at du er den som har mottatt mailen?

Uansett så kan en jo ikke vite! Den eneste som vet er den som sendte den. En slik mail kan oppfattes helt forskjellig avhengig av forholdet til mottager. Det kalles å sende ut en føler...

Ingen kan si at du mente noe alvorlig, hvis mottager ikke er interessert. Men problemet er det samme for mottager, flaut å ha vært 'innbilsk' hvis så avsender ikke mente noe særlig med det.

Å flørte for mye med gifte menn burde en iallefallh olde seg for god til. Det kanfort utvikle seg til noe du kan få angre bittert på. Har du fått en mann på denb måten, VET du jo at han ikk er til å stole på også! Det var jo hett mellom han og henne han svikter en gang også, så han gjør akkurat det samme når det kjølner mellom han og en ny flamme! Som regel... Men det sinnes jo unntak, men ikke regn med det!

Gjest uten signatur
Skrevet

Ja, det er nok det hun håper på.

Det er jo tross alt det de alle håper på.

'de alle'?

Gjest uten signatur
Skrevet

Skulle gjerne tatt en prat med ham dersom det viser seg at han har baktanker. Foreløbig avventer jeg bare situasjonen og ser hva som skjer. Han vet hvor han har meg, men jeg har ikke tanker om å gå bak ryggen på hans kone nei.

Han er forøvrig en skikkelig mann og jeg har ingen grunn til å tro at han vil gå bak ryggen på henne heller.

En SKIKKELIG mann leker ikke bevisst med ilden sånn som han her tydeligvis gjør! De venter med kontakt til de ER fri fra sitt nåværende forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...