Gå til innhold

selge hytte. hva tror du jeg får for den?

Anbefalte innlegg

Gjest rakafanten
Skrevet

vi har hytte i ytre enebakk. Ligger 10 minutter gange til Lyseren, 5 min gange til et fint badekjern.

Hytta er hvit mur, har et lite soverom inni hytta + anekst på 12 kvm og utehus med dass og plass til verktøy. Stua i hytta er på ca. 45 kvm. Vi har to mål tomt.

Hytta ble bygget for 50 år siden. Trenger litt maling her og der, men er i ellers super stand. Kjøpte ny peis i fjor. Hva tror dere jeg får for den?

skorpionfisken
Skrevet

Øivind Blunck (Fritjof) har sikkert bruk for noe i Ytre Enebakk.....

mil1365380270
Skrevet

Kommer an på mye det. Kjøkkenet? Vann? Vei helt til hytta? Fint turområde?

Tenkte som flisa, 400.000,- men da må den være fin.

Gjest rakafanten
Skrevet

Kommer an på mye det. Kjøkkenet? Vann? Vei helt til hytta? Fint turområde?

Tenkte som flisa, 400.000,- men da må den være fin.

400 000 bare? Det var lite synes jeg. Er innlagt vann og strøm. Er vei helt opp med grusparkeringsplass. Skal selge med kjøleskap og ny komfyr. Er varmvannsbeholder på kjøkkenet. Er kjempefint turområde. Hele hytta uten anekset er på ca. 70 kvm. Er liten tv-stue som er åpent til stua. Vi eier tomta som er¨på to mål. Er stor balkong på den ene siden. En liten under tak foran på hytta + stor og fin uteplass på heller. Man kan ikke glane ned på oss fra veien, så ligger veldig fint til.

mil1365380270
Skrevet

400 000 bare? Det var lite synes jeg. Er innlagt vann og strøm. Er vei helt opp med grusparkeringsplass. Skal selge med kjøleskap og ny komfyr. Er varmvannsbeholder på kjøkkenet. Er kjempefint turområde. Hele hytta uten anekset er på ca. 70 kvm. Er liten tv-stue som er åpent til stua. Vi eier tomta som er¨på to mål. Er stor balkong på den ene siden. En liten under tak foran på hytta + stor og fin uteplass på heller. Man kan ikke glane ned på oss fra veien, så ligger veldig fint til.

Er det ingen andre hytter i området til salgs, du kan sammenligne med?

Gjest rakafanten
Skrevet

Er det ingen andre hytter i området til salgs, du kan sammenligne med?

Vi har den eneste murhytta. Den ser litt spansk ut, veldig pen å se på. En hyttenabo solgte sin tømmerhytte som er mye mindre enn våres og ligger dårligere til for 1,4 mill.

Skrevet

Da hadde jeg sjekket på steder der hytter i dette området er annonsert.

Så ser du hvor mye andre forlanger for tilsvarende eiendom.

På de fleste startsider står vel valget "eiendom" og de fleste som selger eiendommer har også annonser for hytter.

Lykke til.

Hilsen...

mil1365380270
Skrevet

Vi har den eneste murhytta. Den ser litt spansk ut, veldig pen å se på. En hyttenabo solgte sin tømmerhytte som er mye mindre enn våres og ligger dårligere til for 1,4 mill.

Opps! Ja, da trenger du ikke være rakafant lenger, om du ikke vil ;-)

Gjest javeldå
Skrevet

Gå inn på www.finn.no og søk deg inn på salg av fritidseiendommer. Legg inn Ytre Enebakk i søkefeltet. Jeg tok et søk og det dukket opp flere i prisklassen 300.000 - 1,4 mill. eller hva det var... Så har du noe å sammenligne med.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

en SPANSK 'hytte', midt inni de store norske skoger??? :o

(..erter)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...