Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tommy's tiger
Skrevet

Helt enig. Mannfolka har lang shorts og stor trøye. Damene spiller i liten bikini fordi "det passer med det"..

De innrømmer jo selv at de bruker lettkledde damekropper for å kanskje gjøre noen av dem som kommer for å sikle interessert i sporten...

For dumt spør du meg..

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Kranglete galninger er det i alle idretter.

Når det gjelder antrekk, vel, har du noen gang spilt volley på stranda?

Da har du kanskje merket at man får sand overalt, særlig hvis man kaster seg eller faller i sanden osv. Sand i klærne er ikke så kult, og det løser man med å ha minst mulig klær.

Men å ha regler for hvor bred bikinitrusen skal være er selvsagt idioti, og det vitner om at å se på vakre kropper er mye av poenget med denne idretten.

Skrevet

Jo, men journalistene gjør vel sitt til å backe opp dette imaget når de tar bilder som kun er fokusert på rumpene deres :-)

Vanskelig å unngå å få innsyn. Og det er vel hensikten, tror du ikke?

Skrevet

Kranglete galninger er det i alle idretter.

Når det gjelder antrekk, vel, har du noen gang spilt volley på stranda?

Da har du kanskje merket at man får sand overalt, særlig hvis man kaster seg eller faller i sanden osv. Sand i klærne er ikke så kult, og det løser man med å ha minst mulig klær.

Men å ha regler for hvor bred bikinitrusen skal være er selvsagt idioti, og det vitner om at å se på vakre kropper er mye av poenget med denne idretten.

Men mannfolka får visst ikke sand her og der - og de har jo ikke små bikinier?

Skrevet

Helt enig. Mannfolka har lang shorts og stor trøye. Damene spiller i liten bikini fordi "det passer med det"..

De innrømmer jo selv at de bruker lettkledde damekropper for å kanskje gjøre noen av dem som kommer for å sikle interessert i sporten...

For dumt spør du meg..

Det er påbud om bikinier i str XS fra det internasjonale 'Sandvolleyforbundet' eller hva de nå heter.

Noe så dustete.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

OK, godt poeng.

Det at menn bruker store skjorter (eller ihvertfall singlet) var ukjent for meg fram til i dag (Er ikke så opptatt av strandvolleyball).

Ja, det er et paradoks.

(Men bikini på menn hadde kanskje sett teit ut :) De kunne hatt bar overkropp, da :))

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Vanskelig å unngå å få innsyn. Og det er vel hensikten, tror du ikke?

Jo, sikkert.

tommy's tiger
Skrevet

Det er påbud om bikinier i str XS fra det internasjonale 'Sandvolleyforbundet' eller hva de nå heter.

Noe så dustete.

jupp, helt idiotisk. Hadde mannfolka hatt liten stram bokser og bar overkropp hadde det liksom ikke virket så teit. Men mannekropper drar liksom ikke sånn mediemessig...

Skrevet

OK, godt poeng.

Det at menn bruker store skjorter (eller ihvertfall singlet) var ukjent for meg fram til i dag (Er ikke så opptatt av strandvolleyball).

Ja, det er et paradoks.

(Men bikini på menn hadde kanskje sett teit ut :) De kunne hatt bar overkropp, da :))

'Men bikini på menn hadde kanskje sett teit ut :) De kunne hatt bar overkropp, da :))'

Det leste jeg om nettopp... de vil, men er pålagt å bære reklame for et eller annet produkt.

Jentene derimot, må reklamere for seg selv. Som alle med tilgang på tv-overføringer har fått med seg i detaljer.

Skrevet

Jo, sikkert.

Ok.

Det var en agurktråd, jeg innrømmer det.

:-)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Ok.

Det var en agurktråd, jeg innrømmer det.

He he, morsomt med agurktråder innimellom.

Skrevet

Damene må jo hele tiden dra i bikinitrusen for å få den til å sitte ordentlig har jeg lagt merke til...tror at det ville vært mer behagelig (og ikke varmere heller) med en luftig shorts,ja. Eller en litt større truse.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Damene må jo hele tiden dra i bikinitrusen for å få den til å sitte ordentlig har jeg lagt merke til...tror at det ville vært mer behagelig (og ikke varmere heller) med en luftig shorts,ja. Eller en litt større truse.

Jeg synes ikke det er spesielt sexy heller med en truse som er 2 nr for liten og er på vei inn i rumpesprekken hele tiden.

Men det er jo min mening, kanskje gutta synes det er sexy?

Skrevet

Enig med deg.

Satt å tenkte på det forrige dagen.. Hvorfor skal jentene ha så lite klær, og guttene har shorts og tskjorte? Hallo?

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Hva med pauseinnslaget da? Hver gang de tok en time-out storma 10-12 lettklede bikinidamer banen og vrikka og vrei på seg til fengende rytmer til spillerne var klar igjen..syns det så litt rart ut også jeg..

Skrevet

Samme f... det, vel. Sporten er morsom og underholdende. Ergo driter jeg i hva de har på seg, eller hva noen mener om det de har på seg.

"..............................."

mil1365380270
Skrevet

Er ikke opptatt av sport, men var det ikke i fjor jentene (kanskje ikke de samme?) klaget på antrekket, og ville ha større? Noe de selvfølgelig(?!) ble nektet.

Når det gjelder denne reklamen, så jeg ikke mye på shortsen til guttene? Men de har kanskje holdt av plass? ;-) Mye luft på singlettene deres også, var det ikke?

Og trenger ikke jentevolleyballen reklamesponsing? Merkelig...

Tror disse volleyball-menneskene må tenke nytt, tenk hvor populært det blir med tanga-truser på mennene?

Jentene får jo lite klær, fordi det er praktisk, nå blir mennene enda heldigere!

Eneste sporten med atletiske menn i tanga, liksom? Må jo bli populært?!

Men det er kanskje å vise idrettsmennene lite respekt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...