favn Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Hetsing av idrettsfolk eller andre er selvsagt imbesilt. Men jeg innrømmer at jeg har problemer med å ta sandvolleyball for kvinner på alvor. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=239430 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=239111 0 Siter
favn Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Denne billedserien var bedre: http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2349 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Helt enig. Mannfolka har lang shorts og stor trøye. Damene spiller i liten bikini fordi "det passer med det".. De innrømmer jo selv at de bruker lettkledde damekropper for å kanskje gjøre noen av dem som kommer for å sikle interessert i sporten... For dumt spør du meg.. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Kranglete galninger er det i alle idretter. Når det gjelder antrekk, vel, har du noen gang spilt volley på stranda? Da har du kanskje merket at man får sand overalt, særlig hvis man kaster seg eller faller i sanden osv. Sand i klærne er ikke så kult, og det løser man med å ha minst mulig klær. Men å ha regler for hvor bred bikinitrusen skal være er selvsagt idioti, og det vitner om at å se på vakre kropper er mye av poenget med denne idretten. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Denne billedserien var bedre: http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2349 Jo, men journalistene gjør vel sitt til å backe opp dette imaget når de tar bilder som kun er fokusert på rumpene deres :-) 0 Siter
favn Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Jo, men journalistene gjør vel sitt til å backe opp dette imaget når de tar bilder som kun er fokusert på rumpene deres :-) Vanskelig å unngå å få innsyn. Og det er vel hensikten, tror du ikke? 0 Siter
favn Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Kranglete galninger er det i alle idretter. Når det gjelder antrekk, vel, har du noen gang spilt volley på stranda? Da har du kanskje merket at man får sand overalt, særlig hvis man kaster seg eller faller i sanden osv. Sand i klærne er ikke så kult, og det løser man med å ha minst mulig klær. Men å ha regler for hvor bred bikinitrusen skal være er selvsagt idioti, og det vitner om at å se på vakre kropper er mye av poenget med denne idretten. Men mannfolka får visst ikke sand her og der - og de har jo ikke små bikinier? 0 Siter
favn Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Helt enig. Mannfolka har lang shorts og stor trøye. Damene spiller i liten bikini fordi "det passer med det".. De innrømmer jo selv at de bruker lettkledde damekropper for å kanskje gjøre noen av dem som kommer for å sikle interessert i sporten... For dumt spør du meg.. Det er påbud om bikinier i str XS fra det internasjonale 'Sandvolleyforbundet' eller hva de nå heter. Noe så dustete. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Men mannfolka får visst ikke sand her og der - og de har jo ikke små bikinier? OK, godt poeng. Det at menn bruker store skjorter (eller ihvertfall singlet) var ukjent for meg fram til i dag (Er ikke så opptatt av strandvolleyball). Ja, det er et paradoks. (Men bikini på menn hadde kanskje sett teit ut De kunne hatt bar overkropp, da ) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Vanskelig å unngå å få innsyn. Og det er vel hensikten, tror du ikke? Jo, sikkert. 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Det er påbud om bikinier i str XS fra det internasjonale 'Sandvolleyforbundet' eller hva de nå heter. Noe så dustete. jupp, helt idiotisk. Hadde mannfolka hatt liten stram bokser og bar overkropp hadde det liksom ikke virket så teit. Men mannekropper drar liksom ikke sånn mediemessig... 0 Siter
favn Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 OK, godt poeng. Det at menn bruker store skjorter (eller ihvertfall singlet) var ukjent for meg fram til i dag (Er ikke så opptatt av strandvolleyball). Ja, det er et paradoks. (Men bikini på menn hadde kanskje sett teit ut De kunne hatt bar overkropp, da ) 'Men bikini på menn hadde kanskje sett teit ut De kunne hatt bar overkropp, da )' Det leste jeg om nettopp... de vil, men er pålagt å bære reklame for et eller annet produkt. Jentene derimot, må reklamere for seg selv. Som alle med tilgang på tv-overføringer har fått med seg i detaljer. 0 Siter
favn Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Jo, sikkert. Ok. Det var en agurktråd, jeg innrømmer det. :-) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Ok. Det var en agurktråd, jeg innrømmer det. :-) He he, morsomt med agurktråder innimellom. :-) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Men mannfolka får visst ikke sand her og der - og de har jo ikke små bikinier? Damene må jo hele tiden dra i bikinitrusen for å få den til å sitte ordentlig har jeg lagt merke til...tror at det ville vært mer behagelig (og ikke varmere heller) med en luftig shorts,ja. Eller en litt større truse. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Damene må jo hele tiden dra i bikinitrusen for å få den til å sitte ordentlig har jeg lagt merke til...tror at det ville vært mer behagelig (og ikke varmere heller) med en luftig shorts,ja. Eller en litt større truse. Jeg synes ikke det er spesielt sexy heller med en truse som er 2 nr for liten og er på vei inn i rumpesprekken hele tiden. Men det er jo min mening, kanskje gutta synes det er sexy? 0 Siter
Tayzoniaa Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Enig med deg. Satt å tenkte på det forrige dagen.. Hvorfor skal jentene ha så lite klær, og guttene har shorts og tskjorte? Hallo? 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hva med pauseinnslaget da? Hver gang de tok en time-out storma 10-12 lettklede bikinidamer banen og vrikka og vrei på seg til fengende rytmer til spillerne var klar igjen..syns det så litt rart ut også jeg.. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Samme f... det, vel. Sporten er morsom og underholdende. Ergo driter jeg i hva de har på seg, eller hva noen mener om det de har på seg. "..............................." 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Er ikke opptatt av sport, men var det ikke i fjor jentene (kanskje ikke de samme?) klaget på antrekket, og ville ha større? Noe de selvfølgelig(?!) ble nektet. Når det gjelder denne reklamen, så jeg ikke mye på shortsen til guttene? Men de har kanskje holdt av plass? ;-) Mye luft på singlettene deres også, var det ikke? Og trenger ikke jentevolleyballen reklamesponsing? Merkelig... Tror disse volleyball-menneskene må tenke nytt, tenk hvor populært det blir med tanga-truser på mennene? Jentene får jo lite klær, fordi det er praktisk, nå blir mennene enda heldigere! Eneste sporten med atletiske menn i tanga, liksom? Må jo bli populært?! Men det er kanskje å vise idrettsmennene lite respekt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.