Gå til innhold

Hvordan fjerne rot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klipt ned en busk (potentilla-liknende) helt til bunnen. Den hadde et heftig rot-system, som jeg håpet jeg kunne få fjernet på en enkel måte.

Har hørt rykter om at man kan helle på noe, for at rota skal dø. Eddik, svovelsyre, zalo, husholdningssaft eller kanskje såpebobler..?

Jeg har ikke peiling, men håpet kanskje noen her hadde det...?

Noen som har noen supergode råd, så jeg slipper å hente gravemaskina...?

hilsen

Skrevet

Får man ikke kjøpt middel til akkurat dette da ?

Tror det...hør i butikker som handler hageredskaper ol.

:)

Skrevet

Får man ikke kjøpt middel til akkurat dette da ?

Tror det...hør i butikker som handler hageredskaper ol.

Takk, det skal jeg prøve :)

Skrevet

usj....nå trodde jeg at jeg skulle få noen gode tips til rot i heimen, jeg .)

Skrevet

Og jeg som hadde tenkt å svare: gå til tannlegen! Trodde det var snakk om ei tann-rot....

Skrevet

Og jeg som hadde tenkt å svare: gå til tannlegen! Trodde det var snakk om ei tann-rot....

Ja, vi er oss sjøl nærmest! :) hehe

Skrevet

Åå, det...

Har du ikke hørt om ryddemaskina Phillips CleanUp? Den rydder huset for deg på under 5 min.

Anbefales :)

Skrevet

Åå, det...

Har du ikke hørt om ryddemaskina Phillips CleanUp? Den rydder huset for deg på under 5 min.

Anbefales :)

eller på norsk:

Høytrykkspyler! :)

Skrevet

eller på norsk:

Høytrykkspyler! :)

Ja, det blir det vel også kalt...

Skrevet

Jeg har en allsidig tannlege, det skader jo ikke å spørre :)

Skrevet

Det der er jeg ganske interessert i, for "noen" har truet med å fjerne stedets høyeste og flotteste bartre for å bedre utsikten for naboen. For meg ser det ut som ei edelgran, men den er høyere enn alt annet her på jordet.

Grana må ha fantastiske røtter og jeg vil gjerne vite hva som kan kverke sånne røtter når først buska er nede.

Gode råd mottas med takk. Vi venter....

Skrevet

Prøv å slå inn et par kobberspiker. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...