Gjest Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Jeg har klipt ned en busk (potentilla-liknende) helt til bunnen. Den hadde et heftig rot-system, som jeg håpet jeg kunne få fjernet på en enkel måte. Har hørt rykter om at man kan helle på noe, for at rota skal dø. Eddik, svovelsyre, zalo, husholdningssaft eller kanskje såpebobler..? Jeg har ikke peiling, men håpet kanskje noen her hadde det...? Noen som har noen supergode råd, så jeg slipper å hente gravemaskina...? hilsen 0 Siter
Rubia Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Får man ikke kjøpt middel til akkurat dette da ? Tror det...hør i butikker som handler hageredskaper ol. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Får man ikke kjøpt middel til akkurat dette da ? Tror det...hør i butikker som handler hageredskaper ol. Takk, det skal jeg prøve 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 usj....nå trodde jeg at jeg skulle få noen gode tips til rot i heimen, jeg .) 0 Siter
dolianer Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 usj....nå trodde jeg at jeg skulle få noen gode tips til rot i heimen, jeg .) Og jeg som hadde tenkt å svare: gå til tannlegen! Trodde det var snakk om ei tann-rot.... 0 Siter
flisa Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Og jeg som hadde tenkt å svare: gå til tannlegen! Trodde det var snakk om ei tann-rot.... Ja, vi er oss sjøl nærmest! hehe 0 Siter
Gjest Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 usj....nå trodde jeg at jeg skulle få noen gode tips til rot i heimen, jeg .) Åå, det... Har du ikke hørt om ryddemaskina Phillips CleanUp? Den rydder huset for deg på under 5 min. Anbefales 0 Siter
flisa Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Åå, det... Har du ikke hørt om ryddemaskina Phillips CleanUp? Den rydder huset for deg på under 5 min. Anbefales eller på norsk: Høytrykkspyler! 0 Siter
Gjest Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 eller på norsk: Høytrykkspyler! Ja, det blir det vel også kalt... 0 Siter
Gjest Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Og jeg som hadde tenkt å svare: gå til tannlegen! Trodde det var snakk om ei tann-rot.... Jeg har en allsidig tannlege, det skader jo ikke å spørre 0 Siter
Spirea Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Det der er jeg ganske interessert i, for "noen" har truet med å fjerne stedets høyeste og flotteste bartre for å bedre utsikten for naboen. For meg ser det ut som ei edelgran, men den er høyere enn alt annet her på jordet. Grana må ha fantastiske røtter og jeg vil gjerne vite hva som kan kverke sånne røtter når først buska er nede. Gode råd mottas med takk. Vi venter.... 0 Siter
Storekatta Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Prøv å slå inn et par kobberspiker. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.