Gå til innhold

Lactulose

Gjest jente som har prøvd Lactulose noen dager nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man fisen av det? Promper som en mann om dagen.... :-(

Skrevet

Ja, man kan bli det. Det kan hjelpe å drikke litt ekstra...

Gjest mageplage
Skrevet

Du kan merke det, ja. Vær endelig forsiktig med laktulosen, etter å ha brukt det, ble jeg overfølsom for melk, og kunne ikke drikke vanlig laktoseholdig melk på ca ett år før magen kom i lage igjen. Det var IKKE greit.

Skrevet

Du kan merke det, ja. Vær endelig forsiktig med laktulosen, etter å ha brukt det, ble jeg overfølsom for melk, og kunne ikke drikke vanlig laktoseholdig melk på ca ett år før magen kom i lage igjen. Det var IKKE greit.

OK, takk for tips... Hørtes ikke bra ut nei. Har du forslag til noe annet jeg kan bruke enn Lactulose?

Gjest mageplage
Skrevet

OK, takk for tips... Hørtes ikke bra ut nei. Har du forslag til noe annet jeg kan bruke enn Lactulose?

Lactulose kan kanskje gå an i akutt-tilfeller, men som sagt, jeg vil aldri bruke det igjen, og til daglig er det jo andre ting en kan prøve, som linfrø og svisker og sånn. Husk at linfrø skal svelle litt først slik at de blir geléaktige utenpå. Jeg hørte om en som malte opp linfrøene til pulver i en pepperkvern. Det hjelper IKKE. Ellers, et par svisker i et glass med vann (da blir de myke og deilige, ja med mindre du kjøper Sunsweet da, de er jo så deilige som de er!) og husk å drikke mye. En får jo gjerne treg mage av for lite fiber, men det mange glemmer når de prøver å øke fiberinntaket, er at en må drikke mere vann også! Mosjon skal visst også være bra for magen, men det har jeg ikke prøvd selv, for jeg er så utrolig lat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...