Gjest labbetussa Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Noen som vet ? Jeg husker ingenting av teksten.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Om du hadde sagt hva slags radiokanal den blir spilt på hadde det kanskje hjulpet litt, det er stor forskjell på musikken på p1 og mpetre... 0 Siter
Gjest labbetussa Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Om du hadde sagt hva slags radiokanal den blir spilt på hadde det kanskje hjulpet litt, det er stor forskjell på musikken på p1 og mpetre... P4 !! ÅÅÅÅ...jeg blir gal av å ikke finne det ut.Noe av tekste er " det er tøffe tider....." 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 P4 !! ÅÅÅÅ...jeg blir gal av å ikke finne det ut.Noe av tekste er " det er tøffe tider....." kjenner ikke igjen teksten du nevnte, men vet at kent - kjärleken ventar eller no sånn spilles en god del på p4.. 0 Siter
xx70 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 P4 !! ÅÅÅÅ...jeg blir gal av å ikke finne det ut.Noe av tekste er " det er tøffe tider....." Kan det være Tuffa tider (for en drømmare) med Gyllene Tider du mener tro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.