Gå til innhold

jon carew - ansvarsfraskrivelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det vel ikke bevist at han ER pappan til barnet ennå...

skorpionfisken
Skrevet

Husk at dersom penis ikke er inne i damekroppen, vil det ikke bli barn. Dersom at du ikke vil at DIN sæd skal befrukte noen, så er det DITT ansvar å sikre deg.

På samme måte som det er damas ansvar å beskytte seg.

For uansett hvordan du vrir det: dersom det BLIR et barn, må DU betale bidrag etc. (og aller helst delta i barnets liv)

Og kvinnfolka må ta alt arbeidet....

Som dame har jeg sørga for at jeg ikke ble gravid, uansett om mennene brukte kondom eller ikke.

Jeg vil håpe at min datter gjør det samme når det blir hennes tur og ikke bare plutselig blir gravid fordi han er uansvarlig og ikke vil bruke kondom....

Skrevet

Jeg vil anbefale deg at du bruker kondom, ikke bare ved tilfeldig sex, men også ved all annen sex.

Menn med ditt kvinnesyn burde aldri bli fedre.

Egentlig burde han bruke kondom *hele* tiden - "just in case", og som en service til samfunnet!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Egentlig burde han bruke kondom *hele* tiden - "just in case", og som en service til samfunnet!

Med vennlig hilsen

Ja, men han kan få vente til han kommer i puberteten, og det er sikkert lenge til:)

Skrevet

Kan jo hende Carew ville bruke kondom, mens damen sa hun mislikte kondom og sa hun brukte piller. I så fall kan jeg jo skjønne at han ikke vil ha noe særlig kontakt med henne.

Men jeg regner med han er faren. Hvis ikke har hun jo fullstendig driti på draget.

Selv om han er aldri så muggen på mora, må han være seg sitt ansvar bevisst i forhold til barnet. Altså ta testen, og stille opp dersom barnet er hans.

Skrevet

Og han er ikke den eneste...

Han er iallefall et elendig forbilde for andre unge gutter. Merkelig at advokaten hans (og familien hans) ikke gir han bedre råd enn som så... Jeg ville ikke på død og liv hatt navnet hans på fødselsattesten til ungen min, hvis jeg var denne jenta. Tenk å muligens måtte sende avgårde det lille vidunderet til en slik person *grøss og gru* (hvis han en gang "våkner" og vil ha samvær da).

Skrevet

Tenk om han er helt uskyldig?

Tenk om han ikke har truffet henne en gang?

Tenk om hun bare er forferdelig PR-kåt?

Jeg tror jeg vil vente med å dømme...

Javisst... Veldig sannsynlig at hun gidder å bruke tid og krefter på å lyge om noe slikt da. Det vil jo avsløres på en DNA test. Og hvorfor er han så uvillig til å ta denne testen "hvis han ikke har truffet dama"??

Skrevet

Men jeg mener jo at det er kvinnfolka som må ta hovedansvaret, siden det er de som blir gravide og sitter igjen med "problemet".

Det hadde i alle fall vært totalt uaktuelt for meg med tilfeldig sex uten prevensjon, hvis jeg kunne blitt gravid. Leker ikke med potensielle barn på denne måten. Har da litt moral, noe tydeligvis alt for mange damer mangler?

Dette kan jo sammenlignes med en person med og uten aids. Personen med aids må være forsiktig med å kle seg osv, slik at han ikke blir syk pga at han har dårlig immunforsvar. Han uten aids derimot kan også bli syk, men følgende blir noe helt annet..

Ingen prevensjon er 100 % sikker. Så skal du sikre deg får du heller trimme høyrehanda!

Skrevet

Javisst... Veldig sannsynlig at hun gidder å bruke tid og krefter på å lyge om noe slikt da. Det vil jo avsløres på en DNA test. Og hvorfor er han så uvillig til å ta denne testen "hvis han ikke har truffet dama"??

Det er masse kvinner som gjør slikt, spesielt med kjendiser. Kanskje vil de i rampelyset, kanskje håper de på en minnelig ordning som gir dem litt penger.

Før en DNA test er ferdig frastår jeg å kommentere.

At han, som er veldig opptatt, ikke gidder bruke tid på det som kan være ei fjollehøne forstår jeg godt.

Gjest mumbata
Skrevet

Tenk om han er helt uskyldig?

Tenk om han ikke har truffet henne en gang?

Tenk om hun bare er forferdelig PR-kåt?

Jeg tror jeg vil vente med å dømme...

Tenk om.... jorda var flat? Han nekter på DNA prøve.

Kanskje det er fordi han er uskyldig?

Gjest mumbata
Skrevet

Det er masse kvinner som gjør slikt, spesielt med kjendiser. Kanskje vil de i rampelyset, kanskje håper de på en minnelig ordning som gir dem litt penger.

At han, som er veldig opptatt, ikke gidder bruke tid på det som kan være ei fjollehøne forstår jeg godt.

Som mange andre menn mener du altså i full seriøsitet at en kvinne går frivillig 9 måneder, dvs nesten ett år, gravid for å loppe en mann for penger. Hun setter et nytt liv til verden for å tjene penger på det. Oppdrar et barn, mater det, bysser det i søvn og leser lekser med barnet, bare fordi hun kan få en tusen-lapp i underhold?

Javisst.

Gjest mumbata
Skrevet

Med vennlig hilsen

Nei, egentlig burde han sterilisert seg.

Skrevet

Som mange andre menn mener du altså i full seriøsitet at en kvinne går frivillig 9 måneder, dvs nesten ett år, gravid for å loppe en mann for penger. Hun setter et nytt liv til verden for å tjene penger på det. Oppdrar et barn, mater det, bysser det i søvn og leser lekser med barnet, bare fordi hun kan få en tusen-lapp i underhold?

Javisst.

Jeg mener at enkelte kvinner er så mediekåte og/eller pengekåte at de prøver å utnytte en graviditet ved å hevde at en kjendis er faren.

Det blir noe helt annet å planlegge dette for så å bli gravid.

Hun håpet nok å få mer enn en tusenlapp i måneden, og med Carews lønn ville hun fått mye mer. I tillegg til masse oppmerksomhet.

Gjest mumbata
Skrevet

Jeg mener at enkelte kvinner er så mediekåte og/eller pengekåte at de prøver å utnytte en graviditet ved å hevde at en kjendis er faren.

Det blir noe helt annet å planlegge dette for så å bli gravid.

Hun håpet nok å få mer enn en tusenlapp i måneden, og med Carews lønn ville hun fått mye mer. I tillegg til masse oppmerksomhet.

Jeg trenger ikke argumentere mot deg, du klarer det fint selv.

"jeg mener at enkelte kvinner er så mediekåte og/eller pengekåte at de prøver å utnytte en graviditet ved å hevde at en kjendis er faren."

Oki, så de planlegger ikke å bli gravide, men de planlegger å "hevde" at en kjendis er far til barnet? Da spør jeg meg (teskje) hvordan hevde noe når det finnes DNA test... som han ikke er villig til å ta?

"Hun håpet nok å få mer enn en tusenlapp i måneden, og med Carews lønn ville hun fått mye mer. I tillegg til masse oppmerksomhet."

Igjen, stikkordet er DNA test, som han ikke vil ta.

Burde egentlig ikke orke svare på dette innlegget ditt, men jeg hadde et minutt ledig.

Ha en god dag.

Skrevet

Med vennlig hilsen

.... som de to bygdekarer som hadde vært på bytur. De oppsøkte prostituerte. Gubbene nektet først å bruke kondom, men horene insisterte, og sa at hvis dere ikke bruker det skal dere få med både presten og lensmannen p gjøre.

OK, gubbene brukte da kondom, og fikk det de hadde betalt for og dro hjem igjen.

En ukes tid etterpå møttes de, og følgende samtale fant sted:

- har du sett noko til presten?

- nei, det har eg ikkje.

- har du sett noko til lensmannen då?

- nei det har eg heller ikkjje

- men da trur eg vi kan ta av oss kardongane!

Skrevet

Det tar ca. 10 sekunder å ta en DNA-test. Ta Q-tipsen ut av røret, sveip den oppi ganen, og stikk den i røret igjen.

Hadde han vært en vanlig Mr. X, hadde han nok måttet møte opp et eller annet sted for å ta den. Men JC kan sikkert få noen til å ta med seg en Q-tips og en rørbeholder dit han måtte befinne seg, hvis han skulle bli interessert.

Så noen voldsom tidsbruk er det ikke snakk om. Og da ville hele saken til dama falle i fisk av seg selv. Han bruker mer tid nå, på å (nekte å) svare på spørsmål om saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...