Gjest liker det meste Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Jeg tenkte jeg skulle investere i norsk musikk. Ganske magert på det området her i huset. Noen som har tips til meg? 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Han luring-tullingen... Odd Nordstoga? Har på følelsen av at hele Norge digger han, bortsett fra meg... 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Han luring-tullingen... Odd Nordstoga? Har på følelsen av at hele Norge digger han, bortsett fra meg... Hans musikk liker ikke jeg heller. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Syns Dadafon høres litt bra ut, liker dama som synger ihvertfall. (Kristin Asbjørnsen, også vært med i Krøyt bl.a.) 0 Siter
amber sun Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Han luring-tullingen... Odd Nordstoga? Har på følelsen av at hele Norge digger han, bortsett fra meg... Jeg liker ham heller ikke. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Alt av Midnight Choir Solo CD`n til Paal Flaata (vokalist i Midnight Choir, som dessverre er oppløst nå) - In demand Madrugada 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Han luring-tullingen... Odd Nordstoga? Har på følelsen av at hele Norge digger han, bortsett fra meg... Du er ikke den eneste! For en gjøk! 0 Siter
Gjest fletteline Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Han luring-tullingen... Odd Nordstoga? Har på følelsen av at hele Norge digger han, bortsett fra meg... Liker'n ikke jeg heller, men kan vel egentlig ikke utale meg har bare hørt den grisen noen få ganger. 0 Siter
KaVa Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 God gammel Raga Rockers (Maskiner i Nirvana) (og god gammel dum dum boys, Di Derre, Jokke....) Av nyere musikk: Sondre Lerche er faktisk OK. Madrugada Euroboys 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Gåte Madrugada Tre Små Kinesere CC Cowboys D'Sound Henning Kvitnes Hellbillies Julian Berntzen DDE Jan Eggum Jokke og valentinerne Motorpsycho DUmDumBoys TNT Lillebjørn Nilsen Grethe Svendsen dette er noe av det jeg liker..... 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Getaway people, Morten Abel, Sondre Lerche, the substitutes, Helldorado, poor rich ones, frost, motorpsycho, seigmenn. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Han luring-tullingen... Odd Nordstoga? Har på følelsen av at hele Norge digger han, bortsett fra meg... "Alle" liker jo Heidi Hauge også i følge salgstall, men hun får visst ikke være med på VG-lista...han har nok vært heldig som har fått være med på listene. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 "Alle" liker jo Heidi Hauge også i følge salgstall, men hun får visst ikke være med på VG-lista...han har nok vært heldig som har fått være med på listene. Heidi Hauge er vel musikkens svar på Se og Hør, ingen vil innrømme at de kjøper det... For øvrig er det vel vesensforskjell på Hauge og Nordstoga da, også kvalitetsmessig selv om alle ikke liker sistnevnte 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Folk & røvere Minor Majority Raga Rockers Madrugada 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.