Gå til innhold

Norsk musikk - noen?

Anbefalte innlegg

Gjest liker det meste
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle investere i norsk musikk. Ganske magert på det området her i huset. Noen som har tips til meg?

Skrevet

Han luring-tullingen... Odd Nordstoga? Har på følelsen av at hele Norge digger han, bortsett fra meg...

Skrevet

Han luring-tullingen... Odd Nordstoga? Har på følelsen av at hele Norge digger han, bortsett fra meg...

Hans musikk liker ikke jeg heller.

Skrevet

Syns Dadafon høres litt bra ut, liker dama som synger ihvertfall. (Kristin Asbjørnsen, også vært med i Krøyt bl.a.)

Skrevet

Jeg liker ham heller ikke.

Skrevet

Alt av Midnight Choir

Solo CD`n til Paal Flaata (vokalist i Midnight Choir, som dessverre er oppløst nå) - In demand

Madrugada

Skrevet

Du er ikke den eneste! For en gjøk!

Gjest fletteline
Skrevet

Liker'n ikke jeg heller, men kan vel egentlig ikke utale meg har bare hørt den grisen noen få ganger.

Skrevet

God gammel Raga Rockers (Maskiner i Nirvana)

(og god gammel dum dum boys, Di Derre, Jokke....)

Av nyere musikk: Sondre Lerche er faktisk OK.

Madrugada

Euroboys

Skrevet

Gåte

Madrugada

Tre Små Kinesere

CC Cowboys

D'Sound

Henning Kvitnes

Hellbillies

Julian Berntzen

DDE

Jan Eggum

Jokke og valentinerne

Motorpsycho

DUmDumBoys

TNT

Lillebjørn Nilsen

Grethe Svendsen

dette er noe av det jeg liker.....

Gjest forslag
Skrevet

Getaway people, Morten Abel, Sondre Lerche, the substitutes, Helldorado, poor rich ones, frost, motorpsycho, seigmenn.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

"Alle" liker jo Heidi Hauge også i følge salgstall, men hun får visst ikke være med på VG-lista...han har nok vært heldig som har fått være med på listene.

Skrevet

"Alle" liker jo Heidi Hauge også i følge salgstall, men hun får visst ikke være med på VG-lista...han har nok vært heldig som har fått være med på listene.

Heidi Hauge er vel musikkens svar på Se og Hør, ingen vil innrømme at de kjøper det...

For øvrig er det vel vesensforskjell på Hauge og Nordstoga da, også kvalitetsmessig selv om alle ikke liker sistnevnte

Skrevet

Folk & røvere

Minor Majority

Raga Rockers

Madrugada

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...