Gå til innhold

Nei, takke fan for det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til at din hyling, så lenge du skriver det du skriver om Arafat. Hvis du ikke tåler det, bør du heller ikke skrive det om andre.

Jeg forbeholder meg retten til å kritisere en hvilken som helst offentlig person for forhold som denne personen selv innrømmer. Det gir imildertid ikke deg rett til å sjikanere og eller trakassere debattanter på DOL (se regelverket).

Du går selv høyt opp på banen når du angriper vestlige demokratier, spesielt gjelder dette Israel og USA. Og like sur blir du hver gang du blir feid av banen.

Skrevet

Jeg forbeholder meg retten til å kritisere en hvilken som helst offentlig person for forhold som denne personen selv innrømmer. Det gir imildertid ikke deg rett til å sjikanere og eller trakassere debattanter på DOL (se regelverket).

Du går selv høyt opp på banen når du angriper vestlige demokratier, spesielt gjelder dette Israel og USA. Og like sur blir du hver gang du blir feid av banen.

Du har da aldri feid noen av banen, med unntak av deg selv.

At Arafat er en offentlig person gir deg ingen som helst rett til å slenge dritt. "Kahn" er også et offentlig nick, så det som gjelder for Arafat, gjelder også for "Kahn".

Skrevet

Du har da aldri feid noen av banen, med unntak av deg selv.

At Arafat er en offentlig person gir deg ingen som helst rett til å slenge dritt. "Kahn" er også et offentlig nick, så det som gjelder for Arafat, gjelder også for "Kahn".

...men det du slenger til meg og enhver som ikke snakker deg etter munnen, det er stort sett bare fanteord og dritt.

«Kahn» er ingen offentlig person, det er et anonymt nick på en internettside, en side som reguleres av et regelverk.

Det forundrer meg at du ikke er villig til å se forskjellen.

Skrevet

...men det du slenger til meg og enhver som ikke snakker deg etter munnen, det er stort sett bare fanteord og dritt.

«Kahn» er ingen offentlig person, det er et anonymt nick på en internettside, en side som reguleres av et regelverk.

Det forundrer meg at du ikke er villig til å se forskjellen.

Jada, det er omtrent like "dokumentert" som julenissen.

Og jo, du fortjener ikke bedre språk selv enn det du bruker på andre.

Skrevet

Jada, det er omtrent like "dokumentert" som julenissen.

Og jo, du fortjener ikke bedre språk selv enn det du bruker på andre.

«-Og jo, du fortjener ikke bedre språk selv enn det du bruker på andre.-»

I motsetning til deg debatterer jeg ikke debattanter. Jeg angriper kun ditt politiske ståsted, ikke deg som person. Hvis du ikke er i stand til å skille på dette, så får det bli en sak mellom deg og de som eier dette nettstedet.

Punktum.

Skrevet

«-Og jo, du fortjener ikke bedre språk selv enn det du bruker på andre.-»

I motsetning til deg debatterer jeg ikke debattanter. Jeg angriper kun ditt politiske ståsted, ikke deg som person. Hvis du ikke er i stand til å skille på dette, så får det bli en sak mellom deg og de som eier dette nettstedet.

Punktum.

*hikste-ler*

Så du benekter derved at du har kallt meg kommunist og jødehater?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...