Mr Kahn Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 Jeg ser ingen grunn til at din hyling, så lenge du skriver det du skriver om Arafat. Hvis du ikke tåler det, bør du heller ikke skrive det om andre. Jeg forbeholder meg retten til å kritisere en hvilken som helst offentlig person for forhold som denne personen selv innrømmer. Det gir imildertid ikke deg rett til å sjikanere og eller trakassere debattanter på DOL (se regelverket). Du går selv høyt opp på banen når du angriper vestlige demokratier, spesielt gjelder dette Israel og USA. Og like sur blir du hver gang du blir feid av banen. 0 Siter
Sør Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg forbeholder meg retten til å kritisere en hvilken som helst offentlig person for forhold som denne personen selv innrømmer. Det gir imildertid ikke deg rett til å sjikanere og eller trakassere debattanter på DOL (se regelverket). Du går selv høyt opp på banen når du angriper vestlige demokratier, spesielt gjelder dette Israel og USA. Og like sur blir du hver gang du blir feid av banen. Du har da aldri feid noen av banen, med unntak av deg selv. At Arafat er en offentlig person gir deg ingen som helst rett til å slenge dritt. "Kahn" er også et offentlig nick, så det som gjelder for Arafat, gjelder også for "Kahn". 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 Du har da aldri feid noen av banen, med unntak av deg selv. At Arafat er en offentlig person gir deg ingen som helst rett til å slenge dritt. "Kahn" er også et offentlig nick, så det som gjelder for Arafat, gjelder også for "Kahn". ...men det du slenger til meg og enhver som ikke snakker deg etter munnen, det er stort sett bare fanteord og dritt. «Kahn» er ingen offentlig person, det er et anonymt nick på en internettside, en side som reguleres av et regelverk. Det forundrer meg at du ikke er villig til å se forskjellen. 0 Siter
Sør Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 ...men det du slenger til meg og enhver som ikke snakker deg etter munnen, det er stort sett bare fanteord og dritt. «Kahn» er ingen offentlig person, det er et anonymt nick på en internettside, en side som reguleres av et regelverk. Det forundrer meg at du ikke er villig til å se forskjellen. Jada, det er omtrent like "dokumentert" som julenissen. Og jo, du fortjener ikke bedre språk selv enn det du bruker på andre. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Jada, det er omtrent like "dokumentert" som julenissen. Og jo, du fortjener ikke bedre språk selv enn det du bruker på andre. «-Og jo, du fortjener ikke bedre språk selv enn det du bruker på andre.-» I motsetning til deg debatterer jeg ikke debattanter. Jeg angriper kun ditt politiske ståsted, ikke deg som person. Hvis du ikke er i stand til å skille på dette, så får det bli en sak mellom deg og de som eier dette nettstedet. Punktum. 0 Siter
Sør Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 «-Og jo, du fortjener ikke bedre språk selv enn det du bruker på andre.-» I motsetning til deg debatterer jeg ikke debattanter. Jeg angriper kun ditt politiske ståsted, ikke deg som person. Hvis du ikke er i stand til å skille på dette, så får det bli en sak mellom deg og de som eier dette nettstedet. Punktum. *hikste-ler* Så du benekter derved at du har kallt meg kommunist og jødehater? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.